Afgelopen zaterdag maar eens begonnen om mijn immense (+10k) mp3 voorraad op te schonen. De meeste mp3's staan gesorteerd op Artiest\Album\CD1 etc, maar de tags van deze mp3's zijn niet erg schoon vind ik. Er ontbreekt nogal eens wat of er staat verkeerde data.
Nu heb ik al veel programma's geprobeert, maar ze doen niet wat ik wil. "The Godfather" komt nog het meest in de buurt, maar dan beperk ik me tot het wijzigen van 1 enkele map per keer. Wat dus heel er veel werk wordt.
Ik ben op zoek naar een programma dat alle info van de tags en fileinfo opslaat in een excel file bijv csv, waarna ik deze lijst kan opschonen (in Excel), waarna dit programma de lijst weer kan importeren en de tags kan updaten.
Weet iemand of zo'n (freeware) programma bestaat?
Wat heb ik al geprobeert:
Google search: mp3 excel export import organizer tag retagger
Got search: mp3 excel export import organizer tag retagger
Verschillende retag programma's, maar zonder excel functionaliteit (zoals beschreven)
Nu heb ik al veel programma's geprobeert, maar ze doen niet wat ik wil. "The Godfather" komt nog het meest in de buurt, maar dan beperk ik me tot het wijzigen van 1 enkele map per keer. Wat dus heel er veel werk wordt.
Ik ben op zoek naar een programma dat alle info van de tags en fileinfo opslaat in een excel file bijv csv, waarna ik deze lijst kan opschonen (in Excel), waarna dit programma de lijst weer kan importeren en de tags kan updaten.
Weet iemand of zo'n (freeware) programma bestaat?
Wat heb ik al geprobeert:
Google search: mp3 excel export import organizer tag retagger
Got search: mp3 excel export import organizer tag retagger
Verschillende retag programma's, maar zonder excel functionaliteit (zoals beschreven)