[XP] Wireless gestripped met XPlite, wil nu wireless hebben*

Pagina: 1
Acties:

• fv12
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:05
Ik heb een gestripte versie van windows xp professional om op een oud systeem te draaien; deze werkt perfect. nu zijn de bestanden voor een draadloosnetwerk ook gestript en deze heb nu een draadloos netwerk nodig.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen; kan ik bv een progje ergens dowmloaden om draadloze netwerken aan te maken; heb met google niks gevonden. Hoop dat een mede-tweaker hier een oplossing voor heeft.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Iets meer info over je systeem, je eigen mogelijke oplossingen etc worden op prijs gesteld.

Ik zou zeggen: drivers van je WLAN-kaart downloaden en klaar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk heb je het Zero Config-gedeelte niet geinstalleerd. Zorg dat je een draadloze netwerkkaart krijgt waar een vervanging van deze software bij zit. Ik weet dat bijv. die van realtek dit hebben.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:35

Pinjataaa

Hit me!

Elke merk netwerkkaart heeft wel een vervanger voor de zero config gedeelte van windows.
Dus ik zou maar ff gaan zoeken naar de drivers van je netwerkkaart

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Kuhlie schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:31:
Waarschijnlijk heb je het Zero Config-gedeelte niet geinstalleerd. Zorg dat je een draadloze netwerkkaart krijgt waar een vervanging van deze software bij zit. Ik weet dat bijv. die van realtek dit hebben.
ja en die Belkin, Linksys en Asus ook

Flickr

• fv12
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:05
sorry voor de gebrekkige info heb geen draadloos netwerk kaartje maar werk via een usb adapter van netgear deze heb ik geinstalleerd met de orginele installatie cd en is succesvol voltooid; bij het opstarten van de pc verschijnt enkele seconden rechtsonder het icoontje van de adapter maar verdwijnt dan weer.
kan ook geen draadloos netwerk aanmaken.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Lijkt erop dat je de hardware ondersteuning hebt verwijdert voor WLAN. Heb je wel gewoon LAN? Als je dat ook niet hebt, dan kan je beter een 'nieuwe' cd maken oid.

Het is handig om te weten wat er allemaal uit Windows is gehaald om deze Lite versie te krijgen. Op die manier kan je precies te weten komen waar je probleem zit.

Commandline FTW

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit - 'windows xp lite' zegt helemaal niets over je topic titel en dat schiet natuurlijk niet echt op :P

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hij kan het ook gestript hebben met nLite, wat ik meer verwacht aangezien hij in zijn op het erover heeft dat hij een 'lite' cd heeft gebruikt.

Na het herlezen van zijn post raad ik aan om opnieuw te beginnen. Volledige herinstall. Eenmaal iets eruit kan het niet zo makkelijk er meer in.

Commandline FTW

Pagina: 1