Aansluitschema Autoradio JVC

Pagina: 1
Acties:
  • 278 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 2xdehelft
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-02 19:23
Ik heb van iemand een Autoradio van JVC gekregen incl. cd-wisselaar enz. alleen nu is de kabel van de radio naar de ISO stekker weg. Nu heb ik achter op de radio een rechthoekige stekker met 16 aansluitingen zitten, waar alle kabels naartoe moeten. Ik heb al geinformeerd naar de prijs van een nieuwe kabel, maar dit komt op 30-40 euro, wat ik toch wel een beetje duur vind. Zou iemand die nog een JVC radio heeft liggen mischien ff door kunnen sturen op welke pin de aarde, + en de remote aansluiting zit? De rest kom ik zelf wel achter (heb ik eigenlijk niet nodig vanwege versterker in de auto)

Tis dus een rechthoekige aansluiting met 2 rijen van 8 aansluitingen.

Alvast bedankt!

• 2xdehelft
Niemand? ik hoef alleen maar te weten naar welk contact de zwarte, gele en rode draad lopen.

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:53
Vertel mischien eens welk type radio je hebt en wat voor type auto en de kleuren op DIN stekker van je auto ( 8 polige stekker voedingen + 8 polige stekker speaker's). En ander's koop je een boel zekeringen.

• 2xdehelft
De auto heeft gewoon een ISO stekker, dus standaard. Het gaat dus om een kabel van de JVC radio naar de ISO stekker. (JVC KS-FX230) Aangezien ik de kabel van de radio kwijt ben kan ik moeilijk daar de kleuren van doorgeven (en dat geel de plus is, rood de remote, en zwart de ground weet ik al) Ik kan natuulijk ook je tip opvolgen om gewoon wat te proberen, maar als ik de + en - op een speakeraansluiting zet, dan is de radio ook wel kaput met een 1A zekering of lichter er tussen...

Mss wil iemand ff zijn radio uit de auto trekken en ff kijken :*)