Toon posts:

msi 6600 heel appart..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds kort een msi geforce 6600 256 mb ddr2 pcie kaart..
maar deze draaid op 300 core en 600 geheugen.

ik heb overal gezocht maar meestal draaid de core op 350 en geheugen op 500..
ook als ik bij msi overclock alles op default zet dan gaat deze dus naar 350 - 500 maar bij coolbits rivtaner etc... is dat niet de default.. daar gaat hij dus op 300 - 600
(op 350 - 500 loopt 3d mark 03 al snel vast..)
het leukste is nog dat hij bij rivatuner aangeeft dat dit een 64-bit kaart is :? :? maar bij andere proggies een 128-bit.

horen deze specs bij deze kaart of is dit een le..gt.. etc.. ?
owjah:(ik kan het geheugen makkelijk overclocken maar de core niet..)

alvast bedankt :)

bws89

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij kan je Msi geforce 6600v vraag wel ff doornemen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
dit is een hele andere vraag.. ik vraag nu of het normaal is dat de core/geheugen op deze snelheid draaien... en of dit een gt..le.. etc.. is en ik vraag nu NIET hoever ik deze kan overclocken :)
:
Ook mis ik wat voor tool je gebruikt om over te klokken.
heb ik nu dus wel gemeld.. vorige topic was als zo snel dicht en ja ik heb verder gezocht dit keer..

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 13:13 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op de site van MSI staat precies uitgelegd wat de specs zijn van je kaart; als je die specs nou even opzoekt, kan je 99% van je vraag zelf beantwoorden en als er dan nog steeds iets onduidelijk is, dan hoor ik het graag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
http://www.msi.com.tw/pro...nProRes.php?pro=2&chp=185
heb nu dus gekeken maar weet dus ff echt niet welke ik heb :S ook de plaatjes kloppen niet.. ik heb een rode plank met een silvere pasieve koeler...

edit: dan zou dit hem moeten zijn de enigste 256 mb ddr2 kaart met pcie: http://www.msi.com.tw/pro...ro_vga_detail.php?UID=727

daar is de core 350 en geheugen 800....

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 13:19 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

cybersteef in "Msi geforce 6600v vraag"

Naast het feit dat je dit gewoon kunt opzoeken als je even in- en uitademt en jezelf tot rust laat komen zou ik je toch echt op de GoT Huisregels willen wijzen mbt verzorging van je posts. Het hoeft niet poetisch Nederlands a la Hugo Claus of Harry Mulisch te worden, maar je hebt werkelijk geen enkele zin tot nu toe geschreven hier met hoofdletter, interpunctie en correcte spelling en grammatica. Dat leidt af en irriteert. Doe ook op dat vlak gewoon even de moeite...

En mocht je dyslexie oid hebben - dat hebben wel meer Tweakers, maar je merkt het niet zo snel omdat de meesten hulpmiddelen zoals spellingscontrole (zit ingebakken in bijv. Firefox 2.0) gebruiken. Een aanrader :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.