Beste tweakers,
Ik heb bijna 1.5 jaar gebruikt gemaakt van de Zalman 5.1 ZM-RS6F. Deze is echter al aan het slijten en sinds enkele dagen werkt de rechterkant totaal niet meer. Opzich is dit niet super erg aangezien ik wil iemand ben die vaak nieuwe speeltjes wil hebben.
Ik gebruik mijn hoofdtelefoon voor:
- MP3-speler (soms/zelden)
- PC gamen
- PC muziek luisteren
- TV
Ik heb eigenlijk niet veel verstand van wat de spec inhouden van deze apparaten en daarom richt ik mij tot jullie. Ik weet dat ik van zuivere muziek hou en dat bij gamen geluid een van de belangrijkste eigenschappen is. De belangerijkste eisen voor mij zijn:
1. mooi geluid
2. goed voor gamen (geen mic eraan!)
3. Stoer design
4. Tussen 40-60 euro
5. Redelijk nieuw product
6. Comfortabel (kan soms lange sessies maken)
7. Voorkeur voor Sennheiser
Deze heb ik zelf al gevonden:
Sennheiser HD 435
Sennheiser HD 205
Sennheiser HD 465
Als iemand me advies hierover kan geven.
Gr,
Johny Cash
Ik heb bijna 1.5 jaar gebruikt gemaakt van de Zalman 5.1 ZM-RS6F. Deze is echter al aan het slijten en sinds enkele dagen werkt de rechterkant totaal niet meer. Opzich is dit niet super erg aangezien ik wil iemand ben die vaak nieuwe speeltjes wil hebben.
Ik gebruik mijn hoofdtelefoon voor:
- MP3-speler (soms/zelden)
- PC gamen
- PC muziek luisteren
- TV
Ik heb eigenlijk niet veel verstand van wat de spec inhouden van deze apparaten en daarom richt ik mij tot jullie. Ik weet dat ik van zuivere muziek hou en dat bij gamen geluid een van de belangrijkste eigenschappen is. De belangerijkste eisen voor mij zijn:
1. mooi geluid
2. goed voor gamen (geen mic eraan!)
3. Stoer design
4. Tussen 40-60 euro
5. Redelijk nieuw product
6. Comfortabel (kan soms lange sessies maken)
7. Voorkeur voor Sennheiser
Deze heb ik zelf al gevonden:
Sennheiser HD 435
Sennheiser HD 205
Sennheiser HD 465
Als iemand me advies hierover kan geven.
Gr,
Johny Cash
[ Voor 12% gewijzigd door Johny Cash op 22-01-2007 12:36 ]