Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat vinden jullie van deze mod?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben benieuwd wat jullie van deze behuizing vinden.. Ik ben van plan er nog een LCD-display in te bouwen van ALphacool.. (neemt 2 van 5.25" in beslag)

Ik post gewoon wat foto's en wacht jullie reactie af..

Behoefte aan specs? Dan hoor ik het wel...

Gr. Rik

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=ES4UERTO

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=URXP4MIZ

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=V8OFCY47

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=JGBJH7GW

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=QNXUP7SQ

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZZE7UR4C

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het lijkt als zo'n standaard toren met huge fan voorin waar je een gesleevde voeding in hebt hangen. Persoonlijk vind ik hem weinig bijzonder eigenlijk.
Vertel er ook eens wat meer over, wat heb je gedaan enzo en waarom is dat zo spectaculair :) Daarbij is het misschien geen slecht idee om je kabels wat netter op te ruimen. Hiervoor kun je prima klitteband of tiewraps gebruiken en maakt je afwerkin een stuk beter).

[ Voor 26% gewijzigd door TERW_DAN op 22-01-2007 12:39 ]

Verwijderd

lijkt mij inderdaad ook niet erg veel aan gemod op het sleeven van de voeding na...
en zo'n lcd is wel mooi, wel beetje jammer als ie weggestoken achter dat deurtje zit tuurlijk...

Verwijderd

zuigt of blaast die ventilator (de groote he) ,
als hij blaast heb je ook nog lekkere ventilator voor de zomer :p

Verwijderd

Topicstarter
Beide ventilatoren zijn even groot, allebei 250mm.. Ze blazen allebei naar binnen.. En over de kabels.. waar kan ik dat klitteband halen? Vind het zelf ook mooier als de kabels mooi bij elkaar zitten..

Vast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Oh ik zie het al, de andere ventilator in het zijpaneel kunnen jullie niet zien.. nou, komt hierbij een foto van dan!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=SOLBZWV7

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan vraag ik me nog af wat eraan gemod is eerlijk gezegd.

Klitteband kun je stoffenwinkels e.d. halen. En Tiewraps vind je bij iedere bouwmarkt meer dan genoeg.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Die kast is gewoon standaard :O

Blij Met Wilco

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

het idee van een casemod is dat je wat verandert aan je case.. dit doormiddel van erin te gaan zagen.. ander kleurtje tegen aan enz.. het plaatsen van je hardware in een case met daarbij een modulaire voeding die ook standaard gesleeved is noemen wij niet echt een casemod / mod.. eerder premod.. dus dat kan iedereen ;)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ReseTTim schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:56:
het idee van een casemod is dat je wat verandert aan je case.. dit doormiddel van erin te gaan zagen.. ander kleurtje tegen aan enz.. het plaatsen van je hardware in een case met daarbij een modulaire voeding die ook standaard gesleeved is noemen wij niet echt een casemod / mod.. eerder premod.. dus dat kan iedereen ;)
inderdaad.

er is echter zulk leuk spul op de markt dat je bijne je tijd verdoet om echt te modden.

maar modden = zelf maken en niet kopen en inbouwen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik mensen,

mijn excuses daarvoor.. ik bedoelde ook niet of jullie wilde antwoorden op deze 'mod' maar vond het gewoon leuk mijn pc te posten, en kijken wat jullie er van vonden.. Had de titel ff wat anders moeten maken dus..

sorry..

gr Rik

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14 daar hebben we dit topic voor.

Verwijderd

de voeding is ook niet gesleeved,,,

is een Hiper Type R voeding, helemaal standaar. overigens erg mooi! ;)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 22:11

Dentheman

Zie signature

heb je 'm zo gekocht?

Ik zou niet weten wat je eraan veranderd hebt

Zie ondertitel

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Niet zo lullig doen jongens. Hij is trots op z'n strakke kast. Hij is wel strak alleen wat standaard. Opzich niks mis mee. Hij heeft gezegd dat de titel niet helemaal goed was dus laat het daar dan ook bij ;)

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-11 15:26
TEAMIKKE schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:05:
Niet zo lullig doen jongens. Hij is trots op z'n strakke kast. Hij is wel strak alleen wat standaard. Opzich niks mis mee. Hij heeft gezegd dat de titel niet helemaal goed was dus laat het daar dan ook bij ;)
Mijn idee.....!!

Mooie kast.....snap best dat je deze aan ons wil laten zien _/-\o_ _/-\o_

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:35
Ready for lift off?

"Yes Boeing 747 you have permission for lift off"
:+

Nofi, maar hij is wel te standaard ja.

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
offtopic:
Wat een slecht geschreven artikel zeg... :X

Denk dat ik daar eens mee aan de slag ga....

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10 19:55
Ik vind het eerlijk gezegd een erg lelijke kast, alsof ie zo gaat opstijgen :+

Haha niet lullig bedoelt maarja.. En volgens mij is het ook niet echt een mod.
Ik had vroeger zelf ook een kast met toeters en bellen. Die had ik wel zelf gemaakt van een ouwe lelijke asus kast. Dik in de weer met zo'n stopcontactmaak boor. Gaten voor de koelers, voor de kabeltjes.
Schuren, spuiten, lakken, dremelen en meer.

Die kast van jou komt zo hups uit de winkel, net als die voeding dus echt een mod wil ik het niet noemen.

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 23:59
ik vind hem mooi O+

Ik heb zelf ook een premod kast omdat ik geen raampjes kan maaken.
Binnen kort apple g5 kast
dan wordt deze kast mijn klooi ding

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Mwah nogal standaard... Alleen kabels gesleeved, maar het is nogsteeds spaghetti. Beetje wegwerken zou een goed idee zijn imho.
Kast is compleet intact, niks aan verbouwd, en een Zalman koelertje plaatsen is ook nie zo moeilijk...
Wanneer zet je de zaag er in? En wanneer komt de nieuwe laag verf?

Trouwens, zou je die rechter strip RAM niet een plekje naar rechts zetten? De meeste moederborden these days doen aan DualChannel, maar dan moeten de strips RAM wel verdeeld zijn over de 2 channels.

Edit:
Niet dat het niet leuk is hoor, in tegendeel, maar ik denk niet dat de moderators hier zo blij mee gaan zijn, gezien het nogal dertien-in-een-dozijn is, en het grotendeels pre-mod is.
Er wordt hier op GoT gewoon van je verwacht dat je serieuze hoeveelheden aanpassingen maakt en dat ook zelf doet ipv gewoon wat onderdelen te kopen en er in te schroeven.
Het hele princiepe van Casemodden is namelijk zelf alles te verbouwen en netjes af te werken.
Zodra je daar aan gaat beginnen, zet dan in het subforum "Schop een Modje" een topic over jouw casemod, voorzien van "[CiP]" in de titel, en dan bespreken ze daar of je plannen show-waardig zijn. Uiteraard zal je wel met wat plaatjes van het begin van het modden moeten komen.

[ Voor 45% gewijzigd door McKaamos op 22-01-2007 18:03 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 13:01
Daar zitten ze denk ik twee aan twee. Dus dan moet je ze allebei in de blauwe stoppen om dual channel te krijgen. Nu draaien ze dus ook op dual channel.

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zoals al gezegd is is dit meer voer voor Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14 .

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.