Toon posts:

[javascript] clipboard uitlezen, firefox op linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

In een excel sheet heb ik wat data staan. Nu wil ik een javascript knop maken die met behulp van javascript, gegevens van dit excel sheet uit het clipboard in een paar invoervelden paste. Op een formulier.

Heeft iemand een idee, of een link naar een artikel hoe dit werkt ? De search en google hebben me niet geholpen. Vandaar deze weg.

De gebruikte browser is firefox (zou moeten kunnen) en het gebruikte besturingssysteem is linux.

Alvast bedankt.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik mis een beetje waar je precies tegenaan loopt. Het is wel de bedoeling van dit subforum dat je aangeeft waar je zelf naar hebt gezocht en waar je zelf tegenaanloopt :)

Waarom levert [google=JS get clipboard] niks op?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
De artikeltjes die ik heb gevonden hebben het steeds over clipboard.getData en clipboard.setData, maar dit werkt alleen in IE.

Ik zou dus graag een artikeltje zien dat uitgebreid ingaat over het gebruik van clipboard onder firefox (en linux). Of een stukje code zien dat me op weg helpt :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:35

crisp

Devver

Pixelated

http://developer.mozilla.org/en/docs/Using_the_Clipboard

Default security settings in Firefox laten dit echter niet toe vanaf gewone webpagina's dus je zal je security-settings moeten tweaken.
Er bestaat ook een workaround mbv een flash object.

Intentionally left blank