Toon posts:

freeware defragmenters?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

Ik ben op zoek naar een goede freeware defragmenter voor mijn HD (FAT32). Hoeft niets bijzonders te kunnen, zolang ie maar een beetje sneller en beter werkt dan de standaard windows applicatie of diskeeper. Heeft iemand een advies?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:49
Even zoeken in de meuktracker op defrag en je hebt al een berg programma's voor je snuffert :Y)

The devil is in the details.

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:52

Oceria

I've been in between....

Daar staan echter alleen maar shareware programma's, of beta's. De enige die gratis is, is meer een partitie manager en moet van een aparte CD gestart worden.

@ bentivoglia: de ingebouwde defragmenter van windows 2000/XP/Vista is voldoende om de harde schijf niet te sterk te laten fragmenteren. Voor zover ik weet zijn er geen gratis defragmenters en zou ik ok huverig zijn om die te gebruiken als ze er zijn: defrag rommelt met je bestanden en kan ze gemakkelijk onleesbaar achter laten als er nog een bug in de software zit.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:15
Een van de betere is Contig van SysInternals (inmiddels Microsoft). Echter is dit een commandline tooltje, die je echter met Power Defragmenter van een GUI kunt voorzien.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zijdelings: sneller dan Diskeeper ga je waarschijnlijk niet vinden. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Perfect Disk werkt prima :)

404 Signature not found

Pagina: 1