Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
tcp/ip V4 of allles? anders zou ipv6 wel nog werken, of w8en totdat ipx d'r is voor vista (van novell)Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:42:
Ja ik heb dit probleem ook.
Weet iemand hier een oplossing voor ?
Niets, alles is eruit gesloopt.Dutch2007 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:08:
[...]
tcp/ip V4 of allles? anders zou ipv6 wel nog werken, of w8en totdat ipx d'r is voor vista (van novell)
'niet aantrekkelijk voor consumenten'. Maar ik heb altijd genetwerkt via Firewire!
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Je zult dan toch de TCP/IP stack van Vista moeten herschrijven om ook over FireWire te werken. Als het je gaat om de snelheid van FireWire kun je wellicht twee Gigabit Ethernet kaartjes kopen en een crosslink kabel tussen de twee kaarten stoppen. (Of een Gigabit switch aanschaffen).
Of.... je zult moeten wachten tot een slim iemand er een drivertje voor schrijft die om de TCP/IP heen werkt en toch gewoon TCP/IP toelaat over firewire. Momenteel is er echter geen oplossing voor, dus als je er toch afhankelijk van bent zul je op XP moeten blijven draaien.
Of.... je zult moeten wachten tot een slim iemand er een drivertje voor schrijft die om de TCP/IP heen werkt en toch gewoon TCP/IP toelaat over firewire. Momenteel is er echter geen oplossing voor, dus als je er toch afhankelijk van bent zul je op XP moeten blijven draaien.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik