They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
En je geheugen is pc2700 dat hoort op 166 MHz te lopen en nu op 160 MHz dat merk je niet.
Dus, wat is er mis gegaan? Ehm, niets?
[ Voor 15% gewijzigd door Envy007 op 22-01-2007 11:54 ]
Dacht echt dat het geheugen op 200 mhz liep, aangezien het 400mhz gedeeld door 2 is.
Maar zou mijn fout dan wel zijn.
EDIT: Heb het nog even opgezocht, maar is geen PC2700 geheugen maar PC3200, dus dan zou die wel op 200 mhz moeten draaien toch?
[ Voor 29% gewijzigd door harmen1987 op 22-01-2007 12:33 ]
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
dus voor de volgende keer:
auto is slecht
gewoon handmatig instellen, staat het wel vast
*burp*
Toch als ik nu in CPU-Z kijk, staat die nog steeds op 160.6 mhz.
Had keuze uit: 333, 400, en 600mhz
*burp*
Op het bootscherm geeft die wel PC2700 aan, terwijl hier eerst ook PC3200 stond.
Ligt het niet aan die divider? Die ik trouwens niet kan veranderen in de BIOS.
Eerst maar eens goed kijken wat voor geheugen het nu is, dan kun je ook met zekerheid zeggen dat het 400 kan lopen. (typenummers, merk, e.d.)
*burp*
@Envy, geheugen kan ik niet naar de psychiater sturen zeker
EDIT:
Blijkt dat maar 1 van de dimmetjes een identiteitscrisis heeft.
Hoewel zowel het stickertje als CPU-Z aangeeft dat het een pc3200 is, heeft ie er zelf nog problemen mee.
Zal eens zien of ik wat kan regelen met verkoper.
Bedankt allemaal!
[ Voor 81% gewijzigd door harmen1987 op 22-01-2007 14:59 ]
anders praat er wat tegen, zet een zacht muziekje op
*burp*
begin er aan te denken hem elektroshocktherapie te geven
(Sorry MODs staat nu in het verkeerde subforum)
*burp*
En ja, heb paar weken terug net 2 dimmetjes gekocht, dus, lekkere geldverspilling
Wat is trouwens beter?
3x PC3200 single channel
of 4x PC2700 dual channel
[ Voor 14% gewijzigd door The__Virus op 22-01-2007 16:15 ]
hmm, hoe zeker weet je dat het gewerkt heeft? je hebt het ingesteld en gechecked? best kans dat et gewoon niet gewerkt heeft en het je niet is opgevallenharmenvdland schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:14:
Ja, het leuke is, dat het wel goed gewerkt heeft, en sinds vandaag dus verkeerd aangeeft. Terwijl ik volgens mij niets veranderd heb.
En ja, heb paar weken terug net 2 dimmetjes gekocht, dus, lekkere geldverspilling
Wat is trouwens beter?
3x PC3200 single channel
of 4x PC2700 dual channel
*burp*