Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Windows Vista Retail en Upgrade op pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd alle versies van Windows Vista retail of Upgrade toe te voegen aan pricewatch maar krijg mailtjes terug dat er te weinig informatie is meegestuurd. Kan ik er wat aan doen dat er op de officiële website van Microsoft geen productlijst staat van of er een retail en upgradeversie is.

Wel hebben ze Vista retail als 64 bit en 32 bit gescheiden staan wat niet klopt aangezien je bij retail beide versies krijgt. Die fout kun je niet doorgeven aangezien er 0 prijzen bij dat product staan en alleen te zien zijn in de lijst als je een prijs wilt toevoegen. Ik vraag me dan af via welke link ze die onzin vandaan gehaalt hebben. Een gescheiden verkoop van 32 bit en 64 bit retail/upgrade versies. Waanzin natuurlijk.

Iedereen weet dat deze week de retail en upgrade versies van Vista uitkomen en dan nog hebben ze te weinig gegevens om te weten of het product bestaat. Ik vraag me af of ze wel serieus bezig zijn hier bij tweakers. Als iemand echt serieus naar mijn toevoegingen had gekeken had je niet eens links nodig omdat iedereen weet dat Windows Vista geen fake is.

EDIT: Ben vergeten [PW] neer te zetten voor de titel. Sorry.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer ze uitkomen en we de gegevens kompleet hebben voeren we de producten in. Om nu van te voren "foute" artikelen in te voeren en die later moeizaam op te sporen en te herstellen heeft weinig zin. De SpecificatieURL is er voor om naar de fabrikant te linken en niet naar de site van een shop.

Daarnaast handelen we dit via de mail af.

Dus dicht.

Dit topic is gesloten.