7.1 surroundkaarten

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23
Ik heb momenteel een Creative X-Fi platinum, die gaat terug, ik heb er alleen maar problemen mee, maar ik wil wel iets vergelijkbaars, intern of extern.
Tot nu toen heb ik alleen maar de Terratec Aureon Universe gevonden die in aanmerking komt, gezien de reviews een prima kaart, zie ik iets over het hoofd? zijn er toevallig betere merken/types?
spelletjes doe ik niet veel meer, ook wel wat, maar het is voornamelijk voor films en muziek.
van M-Audio is er wel een 7.1 kaart maar zonder 5,1/4" bay, de meeste van die kaarten zijn 8 kanaals, maar dat is 4x stereo input voor opnames en dus geen surround output.
Weet iemand toevallig nog een kaart die nog beter is, in de pricewatch zag ik niet zo veel in dit genre, maar misschien zie ik wat over het hoofd.

• HKS-Skyline
iemand?

Verwijderd

Wat zijn je problemen met je Platinum dan? ik heb hier een X-fi Xtrememusic waar niets mee is.
[edit]
kickje binnen 24uur liever niet

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 21:43 ]

• HKS-Skyline
problemen heb ik hier al vaker gepost, en bij creative, het zijn driver/competabiliteitsproblemen, krijg het niet voor elkaar om het te fixen, plopjes en tikjes in het geluid, kaart die zomaar de-installeerd, xfi drivers in de knoop met de mic van mn webcam, ga zo maar door.
ik ben het een beetje zat met creative en hun slechte service, ze antwoorden niet op mn mail, ze leveren geen support op het support forum, en als ik ze opbel weten ze ook niets zinnigs te melden.

dus vandaar dat ik op zoek ben naar een kwalitatief hoogwaardige/semiprofessionele geluidskaart (van een ander merk :P )
en excuus voor het vroege kickje, ik ga mn kaart morgen terug brengen, dus wil het liefst zo snel mogelijk iets nieuws halen :+