Toon posts:

[Mac OS 9] Problemen met Logitech MX400 laser muis*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb voor m'n MAC OS 9 een mx400 laser muis van logitech gekocht, echter pakt dit niet uit zoals ik dat gehoopt had, mac begrijpt zonder snelheid, namelijk geen ene drol van deze ongekende snelhied/versnelling. Ik ben nu al een tijdje bezig met het zoeken naar een driver, maar ik kom alleen op versies voor de MAC OSX uit, betekend dit dat ik de muis voor niets heb gekocht ??

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
> APL

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

En je topictitel even aangepast:

[MAC OS 9] -> [Mac OS 9] Problemen met Logitech MX400 laser muis*

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry, dat wilde ik net al wijzigen, maar schijnbaar kan je alleen de inhoud van je post aanpassen

Verwijderd

Topicstarter
overigens is het mij gelukt om intellipoint software van microsoft te installeren, de versnelling is nu opgelost. Echter kan ik nog niet rechtermuisknop of het scrollwiel gebruiken. Al staat er wel ingesteld dat rechtermuisknop control+click is, en scroll = autocroll.

Verwijderd

Probeer USB Overdrive eens. Werkt hier perfect op mijn MacBook! Kan elke button toewijzen, snelheid aanpassen, versnelling uitzetten, noem het maar op! :)

Overigens heb ik dus de nieuwste versie, draai zelf OSX 10.4.9 Er is ook een oudere versie voor OS 9 te downloaden, ik hoop dat die net zo goed werkt ;)

[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 13:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
USB overdrive werkt prima (alleen niet met quarkXpress, maargoed) Bedankt!!
Pagina: 1