HP nx6325: vingerafdruk registreren

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik ben hier op mijn werk een nieuwe HP NX6325 laptop aan het installeren en ik zag dat dat ding een vingerafdruk lezer heeft om mee in t eloggen ed.

dus ik denk heej leuk ff proberen. nu probeer ik via de credential manager mijn vinger afdruk te registreren maar wat ik ook doe hij pakt hem niet 8)7 ik heb van alles geprobeerd:

-amper drukken tijdens het bewegen, beetje drukken, hard drukken.
-heen en weer bewegen, alleen van links naar rechts en andersom.
-pauzes van 1s tot pauzes van 10s tijdens het heen en weer bewegen.
-verschillende vingers.

de progress bar heeft 1x op 25% gestaan, voor de rest blijftie altijd op 0% staan. in de instructies van HP staat alleen maar dat je er met de vinger "slowly" overheen moet "swipen" met tussendoor "pausing briefly".

wat doe ik verkeerd, iemand tips/ervaring? wat voor beweing moet ik precies maken ed?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 22-01-2007 10:42 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Denk er aan dat je vingerafdruk NIET! je vingertop is. Je moet je vinger erop leggen en het gedeelte na je topje, tot aan je eerste kootje scannen. Dat is een goede vingerafdruk.

Verwijderd

heb je wel vingerafdrukken? 8)7

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ik begin er aan te twijfelen :/ ik plaats mijn vinger nu anders idd tussen het vingertopje en het eerste kootje maar hij pakt nog niets ik kom nog niet van de 0% af.

moet ik nou heen en weer bewegen of niet :? die streepjes die op het scherm kopen te staan zijn ook elke keer weer anders.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Gaat er zo'n dingetje heen en weer die je vinger scant? Dan lijkt het me dat je je vinger gewoon plat erop moet drukken en dan niet bewegen :P

The devil is in the details.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Hahn schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:12:
Gaat er zo'n dingetje heen en weer die je vinger scant? Dan lijkt het me dat je je vinger gewoon plat erop moet drukken en dan niet bewegen :P
euh tis gewoon of ander metalen stripje :? en in de handleiding staat: Swipe your finger slowly over the fingerprint reader several times, pausing briefly between each swipe"

dus ik ga er vanuit dat ik zelf moet bewegen :?

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:03
Niet heen en weer bewegen, maar er overheen vegen, dus van de bovenkant v/d sensor naar de onderkant. Vanaf het bovenste gewricht tot het topje over de sensor wrijven.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
jochie79 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:17:
Niet heen en weer bewegen, maar er overheen vegen, dus van de bovenkant v/d sensor naar de onderkant. Vanaf het bovenste gewricht tot het topje over de sensor wrijven.
ok dit was de oplossing, de afbeelding op het scherm zag er nu tenmisnte uit als een vingerafdruk!

ik zat dus in de verkeerde richting te bewegen 8)7

Pagina: 1