Ik ben hier op mijn werk een nieuwe HP NX6325 laptop aan het installeren en ik zag dat dat ding een vingerafdruk lezer heeft om mee in t eloggen ed.
dus ik denk heej leuk ff proberen. nu probeer ik via de credential manager mijn vinger afdruk te registreren maar wat ik ook doe hij pakt hem niet
ik heb van alles geprobeerd:
-amper drukken tijdens het bewegen, beetje drukken, hard drukken.
-heen en weer bewegen, alleen van links naar rechts en andersom.
-pauzes van 1s tot pauzes van 10s tijdens het heen en weer bewegen.
-verschillende vingers.
de progress bar heeft 1x op 25% gestaan, voor de rest blijftie altijd op 0% staan. in de instructies van HP staat alleen maar dat je er met de vinger "slowly" overheen moet "swipen" met tussendoor "pausing briefly".
wat doe ik verkeerd, iemand tips/ervaring? wat voor beweing moet ik precies maken ed?
dus ik denk heej leuk ff proberen. nu probeer ik via de credential manager mijn vinger afdruk te registreren maar wat ik ook doe hij pakt hem niet
-amper drukken tijdens het bewegen, beetje drukken, hard drukken.
-heen en weer bewegen, alleen van links naar rechts en andersom.
-pauzes van 1s tot pauzes van 10s tijdens het heen en weer bewegen.
-verschillende vingers.
de progress bar heeft 1x op 25% gestaan, voor de rest blijftie altijd op 0% staan. in de instructies van HP staat alleen maar dat je er met de vinger "slowly" overheen moet "swipen" met tussendoor "pausing briefly".
wat doe ik verkeerd, iemand tips/ervaring? wat voor beweing moet ik precies maken ed?
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 22-01-2007 10:42 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer