Toon posts:

ACER Aspire 9520

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of deze notebook nu wel of niet leverbaar wordt in de BENELUX. Tot voor kort stond hij nog op de site van Acer, momenteel weer niet. Acer reageert niet op mijn mails dus misschien weet hier iemand of deze notebook er nog komt of niet. (normaal kwam hij eind januari).

Verwijderd

Aangezien ik met dezelfde vraag zat, heb ik even gemaild naar een van de offciële verdelers van
acer in België (nl. exell). Ze antwoordden me hetvolgende:

Dit model is helaas geannuleerd. Een alternatief is er alleen in 20", in de vorm van de Aspire 9810-serie.

Ik zou er dus niet op rekenen dat dit model in de benelux verschijnt..

Verwijderd

Is toch raar want dit systeem is in bijvoorbeeld Duitsland overal te bestellen! Verder zou het heel jammer zijn wanneer het systeem niet in Nederland verkrijgbaar wordt, want ik zit er op te wachten deze aan te schaffen en anders moet ik weer op zoek naar wat anders.....

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-01 13:16
Idd ik had hem ook al een tijdje in het oog. Jammer dat ie nie verkocht wordt in Belgie ... Heeft er iemand link met uitgebreide specs?

Verwijderd

Een goed alternatief lijkt me de nieuwe toshiba satellite p100-444.
Deze komt binnenkort uit en heeft volgende specs: Core 2 Duo T7200, Vista Home Premium,
200 GB hard disk, 2GB geheugen, 17'' scherm en nVidia GeForce 7600 grafische kaart.
Prijs hiervan is 1799 euro, dus bijna hetzelfde als de acer. Op de site van toshiba staat deze
laptop nog niet, maar er staat een advertentie in het Windows Vista magazine preview.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:16

TDB

Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 10:41:
Een goed alternatief lijkt me de nieuwe toshiba satellite p100-444.
Deze komt binnenkort uit en heeft volgende specs: Core 2 Duo T7200, Vista Home Premium,
200 GB hard disk, 2GB geheugen, 17'' scherm en nVidia GeForce 7600 grafische kaart.
Prijs hiervan is 1799 euro, dus bijna hetzelfde als de acer. Op de site van toshiba staat deze
laptop nog niet, maar er staat een advertentie in het Windows Vista magazine preview.
en staat inmiddels bij mediamarkt te koop:

http://www.mediamarkt.nl/...lash/nationaal/index.php3

PSN: TDBtje

Pagina: 1