Gisteravond nog gegamed, wil ik net de pc aandoen krijg ik in eerste instantie wel beeld maar hij blijft direct hangen. Geheugen etc wordt niet getest en zie dus ook geen "detecting devices". Toen heb ik de pc maar uitgedaan en opnieuw geprobeerd op te starten. Toen kreeg ik helemaal geen beeld meer maar de pc gaat nu volgens mij wel verder naar Windows want ik hoor de harde schijf langdurig ratelen en uiteindelijk stopt ie daar mee. Heb nog even alles in de kast gechecked, maargoed ik had niks veranderd en de pc heeft al die tijd perfect gelopen, en ineens patsboem geen beeld meer. Heb nog ff ander dvi aansluiting geprobeerd maar dat mocht niet baten.
Als de pc aangaat begint de fan van de Gainward 8800 GTS op z'n hardst te lopen maar in tegenstelling tot normaal blijft ie nu op z'n hardst lopen. Kan ik ervanuit gaan dat het idd de videokaart is, en deze RMa sturen? Het vreemde vind ik dat dit zo ineens gebeurd met zo'n vrij nieuwe kaart ( 2 maand) zonder dat deze ooit overklokt is geweest en de originele koeler er ook nog op zit. De temps zijn ook altijd oke geweest. en ik had nooit last van artifacts. Wat kan er zijn gebeurd?
Als de pc aangaat begint de fan van de Gainward 8800 GTS op z'n hardst te lopen maar in tegenstelling tot normaal blijft ie nu op z'n hardst lopen. Kan ik ervanuit gaan dat het idd de videokaart is, en deze RMa sturen? Het vreemde vind ik dat dit zo ineens gebeurd met zo'n vrij nieuwe kaart ( 2 maand) zonder dat deze ooit overklokt is geweest en de originele koeler er ook nog op zit. De temps zijn ook altijd oke geweest. en ik had nooit last van artifacts. Wat kan er zijn gebeurd?