Hallo,
Ik heb een firewire PCI kaartje gekocht van Conceptronic. En hij werkt niet helemaal goed.
Het probleem: Als ik mijn videocamera er aan hang dan neemt ie heel eventje een stuk film op en daarna hoor je het geluid dat de kabel dr uit is getrokken (zelfde als je usb apparaat eruit trekt)
Specs:
Moedebord: Asus a8n-e
Processor: Amd 64 bit 3000+
Geheugen: 2 x 512 mb Kingston Dual channel.
Videoplank: ATI Radeon X800 GT
Hardeschijf: Maxtor dimondmax plus 9 250 GB
Ik heb net de bios geflashed en nieuwe chipsetdrivers geinstalleerd maar dit helpt dus ook niet
Ik heb ook al verschillende software geprobeerd zoals Pinacle studio en Adobe Premiere pro en bijgeleverde software van de firewire kaart
Iemand enig idee? Thnx Nick
Ik heb een firewire PCI kaartje gekocht van Conceptronic. En hij werkt niet helemaal goed.
Het probleem: Als ik mijn videocamera er aan hang dan neemt ie heel eventje een stuk film op en daarna hoor je het geluid dat de kabel dr uit is getrokken (zelfde als je usb apparaat eruit trekt)
Specs:
Moedebord: Asus a8n-e
Processor: Amd 64 bit 3000+
Geheugen: 2 x 512 mb Kingston Dual channel.
Videoplank: ATI Radeon X800 GT
Hardeschijf: Maxtor dimondmax plus 9 250 GB
Ik heb net de bios geflashed en nieuwe chipsetdrivers geinstalleerd maar dit helpt dus ook niet
Ik heb ook al verschillende software geprobeerd zoals Pinacle studio en Adobe Premiere pro en bijgeleverde software van de firewire kaart
Iemand enig idee? Thnx Nick
[ Voor 10% gewijzigd door Nickkie55 op 22-01-2007 00:16 ]
18.090 Wp | 60Heatpipes | Auer Edel eau 270ltr | Panasonic J 9kW | Mitsubishi HI 5kW | 3 x Fujitsu General 2,5kW