[MSN/Live Messenger] berichten komen niet aan

Pagina: 1
Acties:
  • 904 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Ik heb sinds ongeveer een week het probleem dat mensen niet meer tegen mij kunnen praten op MSN. Ze kunnen geen gesprek meer met mij beginnen, dat moet ik doen, maar vaak werkt het dan maar even en dan krijgen ze alsnog alleen maar de melding dat hun berichten niet overkomen. Het schijnt alleen met mij te gebeuren. Op twee verschillende computers geprobeert. Firewall uitzetten helpt niet, verschillende MSN versies bieden allen geen uitkomst. Ik heb geen virussen of spyware op mijn computer. Ik heb een Gmail adres met een MSN passport, maar het lijkt me sterk dat dit het probleem is. Heeft iemand dit probleem ook of (liever) een mogelijke oplossing? Alvast bedankt. :)

edit: heb net e-buddy geprobeert, werkt ook niet. Het lijkt me dus niet aan de software te liggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Neko Koneko op 22-01-2007 00:29 ]

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:52
msn probleem.. gaat vanzelf over weer. Ik heb het een tijd geleden ook gehad.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Rddr schreef op maandag 22 januari 2007 @ 02:48:
msn probleem.. gaat vanzelf over weer. Ik heb het een tijd geleden ook gehad.
Maar hij heeft het al een week!
denk dat dat wel erg extreem is, en hij heeft voor zover ik kan zien voldoende gedaan om te concluderen dat het niet aan zijn software ligt. Ik neem aan dat hardware problemen niet voor dit probleem kunnen zorgen zonder ook andere symptomen te laten zien.

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, maar nooit voor zo lang, en kan ook niet zo zeggen wat het probleem is.

Ik gebruik ook een ander email adres dan van msn/hotmail/live, en heb op dit moment geen problemen, dus kan me niet voorstellen dat dat het probleem is.
Enige wat ik kan voorstellen is dat ze proberen gtalk met msn te laten samenwerken, en dat dit voor specifieke problemen zorgt voor @gmail.com gebruikers.

Anders bel ze eens op daar bij msn :+