Toon posts:

A-open HQ45, mainboard afdekplaatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat deze hier goed staat. Want ik denk dat dit niet te vinden is in vraag en aanbod. Anders even laten weten, en dan zet ik hem daarin, al denk ik niet dat ik daar veel succes zal hebben.

In veel ATX kasten kun je ook nog AT, etc. kwijt. Ik heb nog een Intel Advanced/ML bordje (support.intel.com/support/motherboards/desktop/advancedml/). Deze kan ik kwijt in een A-open HQ45 kast, ook de ATX voeding aansluiting klopt nog.

Alleen het afdekplaatje bij de connectoren aan het mainboard kloppen niet (toestenbord, muis, etc. aansluitingen). Zo'n ander afdekplaatje zat vroeger nog wel eens bij de kasten, maar nu niet meer. En ik kan er ook nog geen vinden. Heeft iemand nog zo'n plaatje liggen? Eventueel tegen betaling?

Ongeveer 5 x 16,5 cm. Met de volgende aansluitingen op een rij, dus geen boven elkaar: com2, mouse (ps2), keyboard (ps2), lpt1, com1. Zie afbeelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.make.demon.nl/MB.jpg

Ik hoop dat het duidelijk is, begrijp je het niet maar denk je zoiets te hebben, mail dan ff, martin@make.demon.nl, of icq, 91038222. Alvast bedankt!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Waarom maak je zelf geen een?.. ik heb dat ook wel 2x gedaan voor een kennis...proxxon rules..

maar minder arbeidsintensief.. loop ff naar een aantal pc winkels, de meeste hebben wel een rommelbak waarin ze overbodige rommel bewaren, vrasag ff of hun nog wat hebben voor een kleine passende vergoeding....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.