Toon posts:

IP vette CS server kwijt!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik speel sinds kort CS, echt super vet!!!!

Ik las al jullie positieve berichten over dit spel, dus ik dacht ik moet dat ook eens proberen!!! Ik ben het absoluut met jullie eens dit spel is verplichte kost voor een tweaker met een voldoende snelle internet-verbinding!!!

Ik was van de week op een super fijne server ergens in scandinavie (ik weet niet meer precies welk land) Deze server was echt absoluut fijn want deze server is lekker snel en er wordt alleen maar Assault gespeeld.

Dus ik stelde hem meteen in bij mijn favorieten, alleen nu starte ik hem van de week weer op en toen was hij opeens verdwenen. Mijn vraag is of iemand deze server kent en mij het IP nummer kan geven!! want ik kan hem niet meer vinden!

Als je deze server joint krijg je een begin scherm waarin staat dat het een 866 mhz server is met 512 mbRam en dat ze een 10mb internet verbinding hebben!

Kan iemand mij alstublieft vertellen wat het IP is van deze server!!!!

ps. Als iemand nog een andere vette server weet mag hij die ook vermelden!

Verwijderd

nee, sorry

:P

Verwijderd

Demon NL servers :)

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie misschien het IP er bij geven!

Verwijderd

62.250.6.14:27017
62.250.6.14:27027

Gamerz 'o' Tweakerz servers

[GoT]-D-Fens-

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Klik op update, en sorteer op naam.

Misschien begint hij met een 2.
(zo van: 24/7 Assault server)
Of misschien begint hij met een A (van Assault, duh :))

Maar speel gewoon op GoT, die zijn OK :)
Kom er zelf nooit, omdat ik vastgeroest zit op Gamepoint ([NL] Gamepoint, [url="http://www.gamepoint.net),"]www.gamepoint.net),[/url] waar trouwens de pings zo nu en dan om te huilen zijn :(:(:(

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1