Ik wil mijn leven beteren en zogauw Vista uitkomt, wil ik 'm kopen
. Serieus dus. Echter: ik wil de Ultimate edition en (heel belangrijk) ik wil absoluut Engelstalig. Ik neem aan dat ik dus een Engelse versie via internet kan bestellen? Of krijg ik dan problemen met "localisation" ofzo, een soort regiocode of weet ik wat voor verrotte ongein MS uithaalt? Ik wil er dus best (veel) voor betalen, maar ik wil NIET 400 dollar uitgeven en dan geen updates kunnen krijgen omdat ik in Nederland woon ofzo.
En verder -heel stom, ik kon het niet eens in de FAQ vinden-, wat nu als je een OEM versie koopt. Heb je dan exact dezelfde functionaliteit? Is het dan niet ALTIJD goedkoper om -desnoods op slinkse wijze een of ander stom moederbord + operating system te kopen en dan het moederbord te trashen? of is zo'n OEM-versie dan gelijk gekoppeld aan de nieuwe hardware die je koopt?
En verder -heel stom, ik kon het niet eens in de FAQ vinden-, wat nu als je een OEM versie koopt. Heb je dan exact dezelfde functionaliteit? Is het dan niet ALTIJD goedkoper om -desnoods op slinkse wijze een of ander stom moederbord + operating system te kopen en dan het moederbord te trashen? of is zo'n OEM-versie dan gelijk gekoppeld aan de nieuwe hardware die je koopt?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.