Ik zit te denken om een kit te kopen om een fiets om te bouwen naar een elektrische fiets. De meeste van die kits zien er ongeveer zo uit:

De inhoud:
- Elektrische hub motor, in vermogen variërend van 250 tot 1000 W (meestal 600W)
- Accu (Loodaccu, NiCd of NiMH (soms ook Li-ion maar dat is onbetaalbaar))
- Regelaar, gashendel, acculader etc.
- Divers klein spul zoals kabels en bevestigingsmateriaal
Bij buitenlandse bedrijven zijn dit soort kits goed verkrijgbaar, maar óf die bedrijven leveren niet aan Nederland, óf de verzendkosten zijn dan erg hoog. Sowieso zit je natuurlijk met moeizame garantie-afhandeling als er wat aan de hand is.
Mijn vragen: heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, wat zijn die ervaringen? En de belangrijkste vraag: waar kun je dit soort spul in Nederland kopen (of desnoods in België)? Ik heb al met Google zitten zoeken maar ik kan niets vinden...

De inhoud:
- Elektrische hub motor, in vermogen variërend van 250 tot 1000 W (meestal 600W)
- Accu (Loodaccu, NiCd of NiMH (soms ook Li-ion maar dat is onbetaalbaar))
- Regelaar, gashendel, acculader etc.
- Divers klein spul zoals kabels en bevestigingsmateriaal
Bij buitenlandse bedrijven zijn dit soort kits goed verkrijgbaar, maar óf die bedrijven leveren niet aan Nederland, óf de verzendkosten zijn dan erg hoog. Sowieso zit je natuurlijk met moeizame garantie-afhandeling als er wat aan de hand is.
Mijn vragen: heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, wat zijn die ervaringen? En de belangrijkste vraag: waar kun je dit soort spul in Nederland kopen (of desnoods in België)? Ik heb al met Google zitten zoeken maar ik kan niets vinden...
[ Voor 0% gewijzigd door JeroenH op 21-01-2007 21:40 . Reden: Paar stomme fouten er uitgehaald. ]
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet