Ik heb onlangs een 2e handse hk avr 130 op de kop weten te tikken.
Momenteel heb ik nog geen budget voorzien om een deftig speakerset te kopen, vandaar dat ik ff (lees 6 a 9 maand) speakers eraan wil hangen die ik liggen heb.
Voorlopig staat hier op m'n studio een pc met hieraan een logitech Z680 setje.
Nu vroeg ik me af of ik de HK avr 130 hieraan kan hangen (rechtstreeks aan de boxen, met een switch ofzo ertussen. Enige probleem is de aansluiting van de sub, die wat moeilijker gaat. (maar niet onmogelijk voor een tweaker
)
Een andere mogelijkheid is een aantal (grotere) luidsprekers eraan te hangen (van een oude hifi set).
De optie met de Z680 is natuurlijk de oplossing die het minste ruimtebelastend is en meest design.
Het "enige" feit waar ik me zorgen overmaak is toch niet in het minst onbelangrijk: geluidskwaliteit...
Is het een soort hifigoden-lastering
om die Z680 luidsprekers aan de avr te hangen en zal er dus geen goed geluid uitkomen?
Voorlopig staat hier op m'n studio een pc met hieraan een logitech Z680 setje.
Nu vroeg ik me af of ik de HK avr 130 hieraan kan hangen (rechtstreeks aan de boxen, met een switch ofzo ertussen. Enige probleem is de aansluiting van de sub, die wat moeilijker gaat. (maar niet onmogelijk voor een tweaker
Een andere mogelijkheid is een aantal (grotere) luidsprekers eraan te hangen (van een oude hifi set).
De optie met de Z680 is natuurlijk de oplossing die het minste ruimtebelastend is en meest design.
Het "enige" feit waar ik me zorgen overmaak is toch niet in het minst onbelangrijk: geluidskwaliteit...
Is het een soort hifigoden-lastering