Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kaspersky kan niet meer updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
He!

ik heb laatst 'later nogmaals vragen' aangeklikt voor m'n XP-Pro-firewall. Hij vroeg toen iets voor kaspersky.

Hij heeft dit niet meer gevraagd, maar kaspersky kan sindsdien niet meer updaten!
Ik heb de standaard instellingen van de XP-firewall weer geladen, maar dit helpt ook niet!

what to do?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wel een legale versie van Kaspersky? Foute serienummers worden namelijk op de blacklist gezet en dan kun je ook niet meer updaten.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:28

Pierre

Van nature lui!

Als het geen legale versie is dan kan je het hier ook wel vergeten :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Mir
  • Niet online
jep, legaal!

kreeg hem namelijk bij m'n moederboard (gigabyte ds4).
edit:

overigens knipperd er ook constant een wereld bolletje in het kaspersky logo

[ Voor 40% gewijzigd door Mir op 21-01-2007 18:56 ]

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
misschien is je abo gewoon verlopen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als abo is verlopen zal je dat zien in KAV zelf. Als het de firewall is (ik neem aan dat std ingebakken fw): open deur, gaat het wel goed als de firewall uit staat?
Trouwens, KAV6 en XP met alle patches?

CSA => BV

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mir
  • Niet online
F_J_K schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:44:
Als abo is verlopen zal je dat zien in KAV zelf. Als het de firewall is (ik neem aan dat std ingebakken fw): open deur, gaat het wel goed als de firewall uit staat?
Trouwens, KAV6 en XP met alle patches?

CSA => BV
KAV5 is het...
en heel stom: het werkt ook niet mét firewall uit.. open deur, niet gezien.

[edit]
6-3 verloopt m'n license pas

[ Voor 4% gewijzigd door Mir op 21-01-2007 19:54 ]

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 18:10

DataGhost

iPL dev

Voor KAV5 zijn naar mijn weten al een hele tijd geen updates meer te krijgen. Je zal moeten upgraden naar KAV6 :)
Ook al is je licentie nog geldig... Voor zover ik weet kan je je licentie 'activeren' binnen een redelijk ruimte tijdsperiode, en volgens mij is ie vanaf het moment van activeren een jaar geldig. Als je dus vrij laat geactiveerd hebt kan het dus zijn dat het hiermee is samengevallen.

Edit: ongeveer 5 seconden zoeken op de Kaspersky-site, afhankelijk van je internetverbinding:
www.kaspersky.com -> Home Users -> Version 5 users

Er staat niet expliciet bij dat je niet meer kan upgraden, maar volgens mij werd dat gemeld in KAV zelf.

[ Voor 31% gewijzigd door DataGhost op 21-01-2007 20:28 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Met je V5 licentie zou je V6 gewoon moeten kunnen installeren. Dus gewoon even doen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1