[Gentoo] Libsdl kan niet geemerged worden...

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 18:21
Als ik een spelletje probeer te emergen, of VLC Media Player, of wat dan ook wat LibSDL nodig heeft, werkt dit niet om dat de site www.libsdl.org dood is. Ik kan LobSDL vas wel ergens anders vandaan trekken, maar dan is mijn Portage natuurlijk in de war... Is er een manier om Portage te tricken zodattie LibSDL ergens anders vandaan trekt?

There is no replacement for displacement!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Als ik het me goed herinner (heb hier geen Gentoo meer): De file die portage probeert te downloaden zelf ergens vandaan halen en in /usr/portage/distfiles zetten. Vervolgens weer emergen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Heb ik net ook gedaan ik zal ff een mirror voor je zoeken:

su
cd /usr/portage/distfiles
wget http://games.linux.sk/files/SDL-1.2.11.tar.gz

Deze had ik later nog gevonden, maar ik had inmiddels al 1 van een maat gehad.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 16:55 ]

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Als je even zegt welke versie je nodig hebt kun je hem eventueel ook van mij krijgen ( 1.2.11-r1) of Lupare (die schijnt 1.2.11 te hebben).

0.0

• _eXistenZ_
Heb inmiddels 'm gevonden :) Pleur m nu in de map om te kijke of emerge 'm slikt.

/edit

Et werkt idd, thanks \o/

[ Voor 18% gewijzigd door _eXistenZ_ op 21-01-2007 16:58 ]

Verwijderd

_eXistenZ_ schreef op zondag 21 januari 2007 @ 16:53:
Heb inmiddels 'm gevonden :) Pleur m nu in de map om te kijke of emerge 'm slikt.
Doet ie wel als je maar de goeie versie hebt ;)

@hieronder: mijn gfx-skills zijn niet zo goed O-) Binnenkort komt er sowieso een andere

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 17:04 ]

• _eXistenZ_
offtopic:
Lupare zonde van je plaatje, Gentoo verdient beter dan een 65x65pixels grote die geforced wordt naar 60x60 :P

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Ik heb mijn MSN-avatar even verkleint (en een no-text versie gemaakt) alhier te vinden. Misschien vindt je het wat.

0.0

Verwijderd

Tussen de data in de tarbal bevind zich alleen het template van je website :? Hmm, nu heb ik zelf een ge-resizede versie van mijn avatar geupload en nog ziet het er log en blokkering uit :(

• Jungian
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:58:
Tussen de data in de tarbal bevind zich alleen het template van je website :? Hmm, nu heb ik zelf een ge-resizede versie van mijn avatar geupload en nog ziet het er log en blokkering uit :(
Fixed |:( Ark vindt het leuk om archives met meerdere bestanden standaard Archives.tar te noemen, nu had ik de verkeerde geüpload :+

0.0

Verwijderd

Er zit nog steeds dezelfde data in of zou firefox em cachen :? ff wget proberen

edit: het was idd de cache

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 19:18 ]

Pagina: 1