Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer P610 met tom tom?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik een Acer P610 aangeschaft waarvan de software totaal niet bevalt. Nu wil ik hier graag tom-tom op installeren via een apart gekochte sd-card maar geen idee hoe dit werkt en of het eventueel wel kan. Ik heb hier een tomtom dvd met SD card versie maar als ik de bestanden naar de SD card kopieer start de setup niet.

Enig idee of dit mogelijk is en zo ja, zou iemand me kunnen uitleggen hoe?

Alvast bedankt!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Bij welke stap in de bijgeleverde handleiding loop je vast, en wat zegt Tomtom support ervan?

Alors.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:27
Zoals ik het moet met een P3300, start ik de setup in windows. Deze wizard vraagt enkele dingen aan je. Daarna stuurt hij de installatie door naar je PDA. Je moet wel met ActiveSync verbonden zijn via USB anders werkt het idd niet :)
Dus Acer via USB aansluiten, ActiveSync aanzetten, setup.exe op je pc uitvoeren. Dan stuurt hij de gegevens via ActiveSync door naar je PDA. Dan ga je daarop verder en dan staat tomtom erop.
Zo werkt het hier althans :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar het kan volgens jou dus wel? Aangezien de P610 wanneer je m aanzet een standaard scherm heeft met Navigatie (co-pilot), MP3, Foto, instellingen en contacten...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Vraag het eerst inderdaad eens aan de klantenservice van TomTom, die zouden het toch wel moeten weten.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.