Toon posts:

asus p5w dh deluxe icm x-fi xtrememusic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om binnen windows xp en/of vista de optische uitgang van de asus p5w dh deluxe te gebruiken om aan te sluiten op een externe versterker (zodat de soundblaster het ac3 of dts geluidsspoor niet bewerkt) en de x-fi in alle andere gevallen (gamen)

kortom hoe kan ik devices/drivers/stuurprogramma's naar willekeur in- en uitschakelen. Of kunnen ze naast elkaar actief zijn ?

thx
Remco

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:46

Church of Noise

Drive it like you stole it

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:08:
Is het mogelijk om binnen windows xp en/of vista de optische uitgang van de asus p5w dh deluxe te gebruiken om aan te sluiten op een externe versterker (zodat de soundblaster het ac3 of dts geluidsspoor niet bewerkt) en de x-fi in alle andere gevallen (gamen)

kortom hoe kan ik devices/drivers/stuurprogramma's naar willekeur in- en uitschakelen. Of kunnen ze naast elkaar actief zijn ?

thx
Remco
Ja hoor, gewoon optische uitgang selecteren en àlle dolby dingetjes uitgeschakeld laten (passthrough heet dat), staat in de manual hoor! (enne, dit is geen soundblaster he)

Ze kunnen normaal gezien naast elkaar werken, zolang je de uitgangen ingeschakeld laat staan.

Oei, net gezien: je wil de x-fi voor games gebruiken. Ik denk dat je per applicatie kan instellen welke geluidskaart ie moet gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Church of Noise op 21-01-2007 21:05 . Reden: beetje extra info ]