Goedemiddag,
Ik ben bezig in Eclipse om een simpel programmatje te maken (voor de uni) en het gaat allemaal goed. Gewoon geen problemen en het runnen gaat ook gewoon goed. Enkel als ik wil gaan debuggen dan gaat het fout en komt hij met de melding "Cannot connect to VM"
Eerst had ik enkel een java JRE versie geinstalleerd dus leek het me logisch. Ik heb hierna de java SDK geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet.
Als op google gezocht maar daar kom je niet veel tegen. Enkel dat je de SDK moet installeren en je firewall moet controleren.
Hieronder de c/p uit de .log
Als iemand dit bekend voorkomt of weet wat het probleem is dan hoor ik het graag.
Het gaat om;
Version: 3.2.1
Build id: M20060921-0945
Ik ben bezig in Eclipse om een simpel programmatje te maken (voor de uni) en het gaat allemaal goed. Gewoon geen problemen en het runnen gaat ook gewoon goed. Enkel als ik wil gaan debuggen dan gaat het fout en komt hij met de melding "Cannot connect to VM"
Eerst had ik enkel een java JRE versie geinstalleerd dus leek het me logisch. Ik heb hierna de java SDK geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet.
Als op google gezocht maar daar kom je niet veel tegen. Enkel dat je de SDK moet installeren en je firewall moet controleren.
Hieronder de c/p uit de .log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| !SESSION 2007-01-21 14:17:06.406 -----------------------------------------------
eclipse.buildId=M20060921-0945
java.version=1.6.0
java.vendor=Sun Microsystems Inc.
BootLoader constants: OS=win32, ARCH=x86, WS=win32, NL=nl_NL
Command-line arguments: -os win32 -ws win32 -arch x86
!ENTRY org.eclipse.jdt.launching 4 120 2007-01-21 14:17:18.687
!MESSAGE Cannot connect to VM
!STACK 0
java.net.SocketException: select failed
at java.net.PlainSocketImpl.socketAccept(Native Method)
at java.net.PlainSocketImpl.accept(Unknown Source)
at java.net.ServerSocket.implAccept(Unknown Source)
at java.net.ServerSocket.accept(Unknown Source)
at org.eclipse.jdi.internal.connect.SocketTransportService.accept(SocketTransportService.java:93)
at org.eclipse.jdi.internal.connect.SocketTransportImpl.accept(SocketTransportImpl.java:56)
at org.eclipse.jdi.internal.connect.SocketListeningConnectorImpl.accept(SocketListeningConnectorImpl.java:128)
at org.eclipse.jdt.internal.launching.StandardVMDebugger$ConnectRunnable.run(StandardVMDebugger.java:78)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source) |
Als iemand dit bekend voorkomt of weet wat het probleem is dan hoor ik het graag.
Het gaat om;
Version: 3.2.1
Build id: M20060921-0945