Toon posts:

programma om file mee te openen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik ben net nieuw op tweakers.net maar heb gelijk een vraag:P.
Ik heb van een vriend van me een bestand gehad. Hij had het bestand versie2.25 genoemd , waardoor ik als ik het probeer te openen de melding krijg met welk programma ik het wil openen. Windows denkt dat het bestand versie2.25 heet windows gaat er vanuit dat die 25 achter de . aanduid waarmee hij het moet openen maar dat is dus niet zo. NU is mijn vraag waarmee moet ik dit programma openen? Aangezien de gene van wie ik dit kreeg voor zijn werk in het buitenland is kan ik het hem niet vragen. Als ik het bestand met kladblok open krijg ik dit alleen dan 50 paginas lang.

ID3 vTIT2 SmilePRIV ' WM/MediaClassPrimaryID ¼}`Ñ#ãâK†¡H¤*(DPRIV ) WM/MediaClassSecondaryID PRIV PeakValue ÿ PRIV AverageLevel ÿ TPE1 Tamia ÿû’ i
¤ 4€ ™Å¾ûýŜ¥Ŝ”쌈xŜöA·/ É‚°©¢7æ¾4ËGÐ~TNRölfç®Qsýò6Ÿ¦‰K:ÿýÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿø 5ÒÔ³Æúý&Þû´@lÎ/¿÷*™ªŜFjÑSz#0WºH…*»ÍèÓ9$IZŜvEú²h¥UiY”’èErXrÕ.SŸr½¨¦wY•ìÔ}7gnÏ#:jŒ¶ÿýÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿà(»ÿÿúíîöK,‘´
àg¿¯í›My*ŜªÆ¾­b«*-Þ¯Ü×µ•Û?T³A§¾kùí*í–÷FR:Q'Õg쎩Öm¹¤ÑÍ{ÿ#d—úY“ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ€'Üÿÿÿ·¿Y+¶G +¡Ûz2jôõUþê­ºÕ¬ÖTÝþŽkʬ¦º¼ýRÍ
ží7Ñzò{ÝHéFž|¯Òë»­6æTÑ?¿ò3i•÷5š¿_ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿQÙc¶Ëc¦Þ"‰]‹V¶Õµÿû’ f`o<`
]ÌÌ

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 20:19
Ziet eruit als een soort van muziek file :)
Heb je windows media player op je pc?

Verwijderd

Lijkt erop dat het een hydrogen audio mp3 is?

link

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 15:30
Of een MP3 of WMA zo te zien.. Even proberen te renamen naar .mp3 of .wma en dan proberen te openen met je muziek speler (Winamp/WMP)

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Dat ziet er uit als een wma bestand als je zoekt met google.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Verwijderd

Topicstarter
Ja windows media player 11
Als ik het open dan krijg ik een error dat het type bestand niet word ondersteund.
Kan het eraan liggen dat mijn pc 64 bit windows heeft?
En is er mischien een programma dat kan uitzoeken waarmee je een bestand moet openen.

Verwijderd

rename het bestand voor de gein eens naar mp3 en kijk eens wat er gebeurd.

Verwijderd

Topicstarter
ibmos2warp schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:48:
Dat ziet er uit als een wma bestand als je zoekt met google.
.wma en .mp3 geprobeert werken beide niet het zou ook geen audio bestand maar een programma dat dingen automatisch op je pc doet. Zoals na een bepaald aantal minuten iets uitvoeren.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Zet eerst eens bestandsextenties aan. Deze Computer, Menu Extra, Mapopties. Tweede tabblad, scrollen naar "(Bestands)extenties verbergen voor bekende bestandstypen". Waarschijnlijk zie je na die .25 nu een extentie verschijnen ;)

En een beetje googlen levert dit op:
Primary Media Type WM/MediaClassPrimaryID A GUID that indicates that the media file is a video. GUID should be: DB9830BD-3AB3-4FAB-8A37-1A995F7FF7.
Dus ik gok dat het een .wmv bestand is, te openen met Windows Media Player, het liefst de laatste versie, te weten nummer 11.

Kan die "vriend" niet achter de bron van het bestand komen, en aan diegene vragen wat voor bestand het is?

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

Verwijderd

renamen naar wma bijvoorbeeld of elk ander muziekbestandsextensie, dat moet media player vast wel snappen :P

kan zinvol zijn om bij de mapopties en dan tabblad weergave extensies voor bekende bestandstypen verbergen uit te zetten mocht die aanstaan.

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:53:
Zet eerst eens bestandsextenties aan. Deze Computer, Menu Extra, Mapopties. Tweede tabblad, scrollen naar "(Bestands)extenties verbergen voor bekende bestandstypen". Waarschijnlijk zie je na die .25 nu een extentie verschijnen ;)

En een beetje googlen levert dit op:
Primary Media Type WM/MediaClassPrimaryID A GUID that indicates that the media file is a video. GUID should be: DB9830BD-3AB3-4FAB-8A37-1A995F7FF7.
Dus ik gok dat het een .wmv bestand is, te openen met Windows Media Player, het liefst de laatste versie, te weten nummer 11.

Kan die "vriend" niet achter de bron van het bestand komen, en aan diegene vragen wat voor bestand het is?
Ik heb een engelse windows 64 bit windows versie en kan niet vindne wat je bedoeld .

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:58:
[...]

Ik heb een engelse windows 64 bit windows versie en kan niet vindne wat je bedoeld .
My Computer, Tools, Folder Options, tab View, en dan "Hide extensions for known file types" uitvinken.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/3171/screenie4sb.th.png

waar?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 15:10 ]

Verwijderd

daar:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/82d9ff8ec9eb047404a40d7c10babb28/full.png

kan ook via configuratiescherm meende ik...

en nu was ik lekker eerder :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 15:14 ]

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Afbeeldingslocatie: http://codecaster.nl/got/daar.png
offtopic:
spuit 11, maar wel in het Engels :Y)

[ Voor 38% gewijzigd door CodeCaster op 21-01-2007 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:12:
daar:
[afbeelding]

kan ook via configuratiescherm meende ik...

en nu was ik lekker eerder :P
Ik zie geen balk in deze computer waar ik op kan klikken kan ik die aanzetten?

edit:
gevonden _O_

Maar nu geeft opent hij hem met internet explorer en vraagt of ik het bestand wil opslaan.
Als type : 25_auto_file

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 15:21 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:14:

Maar nu geeft opent hij hem met internet explorer en vraagt of ik het bestand wil opslaan.
Als type : 25_auto_file
:') Doe dan rechtsklik > Openen met > Windows media player...
Natuurlijk wel nadat je de extensie hebt ge-renamed naar .wmv, .wma, .mp3 of .whatever.

Sjonge zeg.

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 17:41
Gewoon het bestand even renamen naar extensie WMV, that should do the trick.
Dus, voor for the record...
De attachement (bijlage) opslaan op disk..
Daarna renamen (naam wijzigen) naar een naam met extensie wmv (piet.wmv) bijvoorbeeld.

En dan dubbel klikken of zo. (Je moet wel bestandsextensies zichtbaar hebben zoals eerder uitgelegd).

Groeten,
Peter. (die vind dat ook beginners hulp moeten krijgen :-))

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Pagina: 1