Toon posts:

iPod bestanden deleten van PC ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, als ik de iPod mappen delete die ik op de PC heb staan betekend dit dan ook dat wanneer ik de iPod laat synchroniseren iTunes 7.0 die betreffende bestanden niet kan vinden en dus overal een uitroep teken voor zet ?
En betekend dit dan ook dat de iPod die niet meer gevonden bestanden ook niet meer kan afspelen ?

Ik durf het niet aan om dit uit te proberen maar zag dat een uitroep teken geplaatst werd voor een muziek nummer dat ik van map had verwisseld !
Dit zou dan ook betekenen dat alle in de iPod geplaatste bestanden (muziek en video) ten alle tijden op dezelfde plaats en map op de PC bewaard moeten worden , of heb ik dit verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 12:29

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je kan de lokatie van deze map veranderen in je iTunes instellingen. Dit maakt dus helemaal niet uit. Wat je ook kan doen is alles verplaatsen naar een andere map en je bibliotheek opnieuw importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:22:
Je kan de lokatie van deze map veranderen in je iTunes instellingen. Dit maakt dus helemaal niet uit. Wat je ook kan doen is alles verplaatsen naar een andere map en je bibliotheek opnieuw importeren.
Hallo, het verplaatsen van een map en die dan opnieuw importeren via de bibliothee is duidelijk al hoewel dit bij grote muziek bestanden best een hoop tijd kan kosten. Maar waar het mij voornamenlijk om gaat, kan je bestanden deleten van de PC die je op de iPod heb staan ?
Ik heb nu een 80GB Video iPod dus als ik die vol heb (duurt nog wel even) dan betekend dat ook dat die 80GB op je HD dient te staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
nee dat hoeft niet. door in itunes sync manual/handmatig in te stellen kan je aangeven welke bestanden je wel of niet wil laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad bij automatisch synchronizeren dat als je het bestand weghaalt uit iTunes, de volgende keer dat je de iPod aansluit op je computer opnieuw alles gaat synchronizeren en dus ook de ontbrekende bestanden in iTunes ook verwijdert van je iPod

Handmatig bijwerken is het makkelijkste om bestanden/afspeellijsten bij te werken op je iPod

meer info via apple.com:
iPod: nummers en afspeellijsten verwijderen (iTunes 6)
- Using iPod with multiple computers (onder iTunes 7)

Good luck!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 12:32 ]