Toon posts:

DVD RECORDER met USB en kaartslot + divx

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste gathering.tweakers.net-users

Zelf ben ik al geruime tijd op zoek achter een vervanger van mijn huidig DVD-Divx-spelerke, maar ik denk dat ik te veeleisend ben!
Graag had ik gehad dat mijn volgende player het volgende moet bezitten en kunnen afspelen:

*DVD+/-R(W)
*Divx (t.e.m. V6.xx)
*SRT-files (apart te kunnen selecteren in de map) HEEL BELANGRIJK
*USB poort (Vooral films kunnen afspelen van op portable HD)
*MP3, WMA
*KAARTSLOT (SD en varianten)

Optioneel:

* 5.1 uitgang
* Recorder met HD van min. 160 GB

Een van de punten dat hij zeker moet kunnen is over dezelfde functie beschikken als mijn speler die ik momenteel in bezit heb, nl. de SRT-bestanden apart kunnen selecteren op een DVD gevuld met een 6-tal Divx-films. Hedendaags geef ik mijn SRT-bestanden dezelfde naam als de film, maar ik heb er reeds een 600-tal waarvan ik dit niet gedaan heb. Daarom is dit heel belangrijk voor mij dat ik ze kan blijven bekijken door de SRT apart aan te duiden.

Hoop op wat hulp bij mijn keuze

Thx Folks !

Verwijderd

*Kick*

Ik zoek dit namelijk ook. Ik wil graag een HDD recorder met usb aansluiting. Zodat ik iets kan opnemen op mijn externe hardeschijf (500gb). ik heb al flink gezocht op internet maar ik kan dat niet echt vinden. hopen weten jullie wat meer.

Verder moet die ook divx-xvid ondersteunen, maar dat niet echt noodzakelijk.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Deze is pas voorbij geweest: DVD-recorder waar ik een externe USB schijf aan kan hangen
Er staan nogal wat links en tips in.
En op de volgende site kun je je wensen invullen en zien of daar een speler mee overeen komt
http://www.videohelp.com/dvdplayers en voor recorders http://www.videohelp.com/dvdrecorders

[ Voor 47% gewijzigd door Caveman op 10-03-2007 15:48 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Oke d:)b

Met die site moet ik wel 1 kunnen vinden , anders bestaat die dvd die ik graag wil simpelweg niet.