Toon posts:

HP promotie , nog mensen bedot?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze zomer kocht ik een HP Pavilon W5450be. De relatief hoge prijs werd een beetje gedempt door de terugstorting van 100 Eu door HP zelf.

Ik vulde het formulier in en verstuurde dit nog dezelfde dag per post.
Toen ik in september nog geen reactie ontvangen had, belde ik het verkoopspunt op en zij zeiden geduld te oefenen, want de terugbetaling duurde gemiddeld vrij lang.

In december was dat geduld op, en stuurde ik Promocontrol die de zaak in onderaanneming deed een brief met mijn grieven en een copie van mijn aankoop bewijs en het aanvraagformulier.
Ik kreeg het lakonieke antwoord dat de promotieperiode voorbij was en ik geen aanspraak meer kon maken op de premie.
Nu is mijn vraag, ben ik echt de enige zoals zij beweren? :(

Verwijderd

heb je een bewijs dat je het aangetekent heb opgestuurt?(met ontvangst)
Zodat je een datum heb? (nee dan kan je het schudden) (ja dan stuur daar ook een kopie van)

Zelf heb ik een probleem met nuon ze willen geen geld terug storten (500kilowatt minder stroom gebruikt)
Hun zeggen dat het wel compenseert met het verbruik van 2007
Zelfde rot streken als anderen bedrijfen.

Als jij te laat ben met betalen heb je een deurwaarde
Maar als jij geld krijgt dan moet je de wereld op zijn kop zetten om te proberen je geld terug te krijgen

En het leukste is dat jij geen rechtzaak begint voor die 100euro.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

1) Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Complete Systemen & Laptops horen meestal daar thuis...

2) ... maar in dit geval gaat het om een totaal niet-hardwaregerelateerde vraag. Voor dergelijke topics is op GoT alleen plaats in Stuffis Generalis. Helaas stellen we (juist omdat het daar *niet* om de kernmaterie van GoT gaat) enkele eisen qua aantal posts en tijd dat je op het forum aanwezig bent voordat je daar terecht kunt. Daar voldoe je nog niet aan.

Er rest dus niets anders dan een slotje hier.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.