Mijn vrouw, een fervent sms'er (ze zit bij T-Mobile prepaid want daar kost een sms 0,07) wil een nieuwe, mooiere mobiel, maar ze heeft daarbij 1 grote wens: als ze sms't en ze typt, dan wil ze graag dat als je een toets vasthoudt, dat je dan 'scrollt' door de mogelijke letters. Dus om een 's' te typen moet je niet vier keer klikken, maar vasthouden totdat de 's' verschijnt. Klikken blijft wel altijd mogelijk natuurlijk. Veel telefoons hebben deze optie niet: als je dan een toets ingedrukt houdt verschijnt het cijfer van die toets.
Hoe kom ik er achter welke (prepaid!) telefoons dit hebben...? Heeft deze optie een bepaalde naam? Ik kan eigenlijk nergens info hierover vinden. Vragen in de winkel heeft geen zin want elke verkoper kijkt je dan aan met een blik van 'waar heb je het over'. Of hebben bepaalde merken misschien deze mogelijkheid? Kort gezegd: hoe kom ik erachter welke prepaid telefoon voldoet aan de wens van mijn vrouw?
Hoe kom ik er achter welke (prepaid!) telefoons dit hebben...? Heeft deze optie een bepaalde naam? Ik kan eigenlijk nergens info hierover vinden. Vragen in de winkel heeft geen zin want elke verkoper kijkt je dan aan met een blik van 'waar heb je het over'. Of hebben bepaalde merken misschien deze mogelijkheid? Kort gezegd: hoe kom ik erachter welke prepaid telefoon voldoet aan de wens van mijn vrouw?