Toon posts:

installatieproblemen sommige games

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van enkele games (tot nu toe 3) krijg ik aan het einde van het installatieproces, waarbij alles goed lijkt te gaan, een melding in de trant van:
the installation was interrupted before it could finish.[gamenaam] was not installed. run setup again.
Bij andere spellen gaat de installatie wel goed. Alle applicaties afsluiten voor het installeren helpt niet.
Er komt geen foutcode in beeld, dus ik weet niet waarom de installatie onderbroken wordt. Hoe kom ik erachter waar het probleem ligt?

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:30
En je hebt ze allemaal gekocht O-) ?

Verwijderd

Topicstarter
Zo jammer dit. Stel je een serieuze vraag, wordt je gelijk afgezeken.
Misschien moet ik dit hier ook niet vragen, maar ja, ik dacht dat dit een serieus forum is.
Als er iemand is die hier wel op kan antwoorden, dan graag.
Anders mag dit draadje in de prullenbak.
Het gaat er dus om hoe ik er achter kom wat er misgaat tijdens installeren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:54:
[...]

Misschien moet ik dit hier ook niet vragen, maar ja, ik dacht dat dit een serieus forum is.
Als je nu begint met vertellen welke drie games er mis gaan. Je TS is namelijk bijzonder magertjes.

En btw en wordt af en toe wel een vraag gesteld door een bijdehandje die gewoon een iso-tje gedownload heeft die niet werkt, dus het wantrouwen kan ik me wel voorstellen.

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:37

Infinchible

Woef!

Het is ook makkelijk om te weten welke windows je draait en of je tijdens de installatie antivirus software/anti spyware en dergelijke hebt draaien. :)

Verwijderd

Topicstarter
Infinchible schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:20:
Het is ook makkelijk om te weten welke windows je draait en of je tijdens de installatie antivirus software/anti spyware en dergelijke hebt draaien. :)
Oh ja, natuurlijk. Ik heb XPsp2.
Ik heb ook al geprobeerd te installeren met de virusscanner en de firewall uit. (AVG free en Kerio pf)

@bFunk: Je hebt gelijk, mijn info is magertjes. Maar het gaat me in de eerste instantie om er achter te komen WAT er fout gaat, dan kan ik daarna gericht naar een oplossing zoeken.
Als ik nu een foutcode kreeg tijdens de installatie, dan weet je waar je het zoeken moet.
Maar nu zegt de installer doodleuk dat 'ie onderbroken werd, maar niet WAARDOOR.
Hoe kom ik daar achter, that's the question

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:54:
[...]

Omdat daar misschien het probleem kan liggen :? ?
# Zorg dat de inhoud van je topic een duidelijk verhaal is, leestekens zijn hierbij een absolute must! Als mensen eerst uren moeten puzzelen voordat ze eindelijk begrijpen waar je het over hebt, zullen ze al gauw verder gaan met een ander topic. Zorg bij langere verhalen voor een aantal alinea's, dat is namelijk stukken makkelijker om te lezen.

# Geef aan om welk spel het gaat. (Vermeld naam, versie, en eventueel geinstallerde patches)

# Welk besturingssysteem je draait, en in het geval van Windows, welke “service packs” je hebt geinstalleerd.

# Je systeem specs zo volledig mogelijk! (Moederbord, Processor, Videokaart, Geheugen, Geluidskaart, etc.. Vermeld ook in je topic of je systeem overgeclockt is of niet.)

# Zet in je topic zo nauwkeurig mogelijk welke drivers je gebruikt. Dus versie nummers van je videokaart drivers, moederbord drivers, etc.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:45:
[...]

[...]

@bFunk: Je hebt gelijk, mijn info is magertjes. Maar het gaat me in de eerste instantie om er achter te komen WAT er fout gaat, dan kan ik daarna gericht naar een oplossing zoeken.
Als ik nu een foutcode kreeg tijdens de installatie, dan weet je waar je het zoeken moet.
Maar nu zegt de installer doodleuk dat 'ie onderbroken werd, maar niet WAARDOOR.
Hoe kom ik daar achter, that's the question
Dan zit je hier in SPV verkeerd. In SPV worden alleen game gerelateerde problemen en vragen behandeld. Vage vragen als "er gaat iets fout bij meerdere installaties, maar ik heb geen idee wat" kunnen we vrij weinig mee.
hello_moto schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:49:
[...]

Omdat daar misschien het probleem kan liggen :? ?
[...]
Zie idd bovenstaande voor de minst vereiste informatie voor in een topicstart in SPV :)

Zoals al gezegd: hier kunnen we vrij weinig mee. Een topicstart hoort compleet qua essentieele informatie te zijn, en ook eigen inzet van users is iets wat we hier vereisen op GoT. Indien je probleem na wat zoekwerk nog steeds niet te tackelen is kan je hier een nieuw topic openen, of in Client Software Algemeen, afhankelijk van je eigen informatie of het software of game gerelateerd is. Zorg er wel voor dat je topicstart compleet en duidelijk is. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.