GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
redelijk kansloos topic denk ik....zoek enzo.
maar voordat je dat gaat doen zal ik je een tip geven.
Die gadgets betaal je ZELF...
hoezo ?
nou simpel een reken maar eens de maandelijkse kosten om en vergelijk dat met een sim only met dezelde bundel.... hee conclusie ? het verschil is de prijs van je gadget
maar voordat je dat gaat doen zal ik je een tip geven.
Die gadgets betaal je ZELF...
hoezo ?
nou simpel een reken maar eens de maandelijkse kosten om en vergelijk dat met een sim only met dezelde bundel.... hee conclusie ? het verschil is de prijs van je gadget
PSGG gaat over pda's, smartphones, gsm's en gps-navigatie. Omdat gsm's in Nederland onlosmakelijk verbonden lijken met abonnementen, kunnen die hier ook besproken worden.
Echter, er zijn grenzen. Jouw vraag heeft nog maar weinig met abonnementen te maken.
Als de insteek is waar je de gaafste gadgets bij je abo kunt krijgen in plaats van welk abonnement het beste bij je past, zul je de vraag ergens anders moeten stellen.
Echter, er zijn grenzen. Jouw vraag heeft nog maar weinig met abonnementen te maken.
Als de insteek is waar je de gaafste gadgets bij je abo kunt krijgen in plaats van welk abonnement het beste bij je past, zul je de vraag ergens anders moeten stellen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()