Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verlengen abo plus gadget, tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik was benieuwd of er nog tweakers zijn die gebruik maken van een abonnement verleningen waarbij ze een gadget mogen uitzoeken. Ik mag mijn abo weer verlengen en zag vlug dat sommige sites wel vette cadeaus weggeven bij een nieuw of te verlengen abonnement.

Iemand tips op welke site je de beste deal krijgt?

Ik heb al een goed toestel (Samsung P300 + tmobile mda) en moet zowieso mijn abo verlengen, dus geef elkaar hier goede tips waar je de mooiste deals krijgt!

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20

Ray

redelijk kansloos topic denk ik....zoek enzo.

maar voordat je dat gaat doen zal ik je een tip geven.

Die gadgets betaal je ZELF...

hoezo ?

nou simpel een reken maar eens de maandelijkse kosten om en vergelijk dat met een sim only met dezelde bundel.... hee conclusie ? het verschil is de prijs van je gadget

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PSGG gaat over pda's, smartphones, gsm's en gps-navigatie. Omdat gsm's in Nederland onlosmakelijk verbonden lijken met abonnementen, kunnen die hier ook besproken worden.
Echter, er zijn grenzen. Jouw vraag heeft nog maar weinig met abonnementen te maken.
Als de insteek is waar je de gaafste gadgets bij je abo kunt krijgen in plaats van welk abonnement het beste bij je past, zul je de vraag ergens anders moeten stellen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.