Toon posts:

[XP] Administrator account in recovery console

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via de XP CD boot en de recoveryconsole start moet ik mij bij XP aanmelden als administrator. Daar pakt hij mijn wachtwoord niet.

In XP zelf heb ik 2 accounts <mn naam> en <gast>. M'n naam heeft adminrechten. Ik zie geen account genaamd 'administrator' als ik die aanmaak zegt ie dat het account al bestaat..

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

je gebruikt xp home? dan moet je gewoon enter geven bij het wachtwoord. Als je pro gebruikt moet je het ww ingeven wat je hebt ingevoerd tijdens setup.

eerst kijken dan zeiken

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Probeer eens een leeg wachtwoord. Dit account is namelijk een zogenoemd "special account" en zal je niet zien bij Gebruikers in het Configuratiescherm. Als je met de rechtermuisknop op Deze Computer klikt en dan Beheren zegt, zie je Administrator wel bij gebruikers staan.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op zondag 21 januari 2007 @ 12:14:
Probeer eens een leeg wachtwoord. Dit account is namelijk een zogenoemd "special account" en zal je niet zien bij Gebruikers in het Configuratiescherm. Als je met de rechtermuisknop op Deze Computer klikt en dan Beheren zegt, zie je Administrator wel bij gebruikers staan.
Een leeg wachtwoord pakt ie niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

xp home moet je in safemode starten om ala administrator in te loggen (geen passwoord)

Iperf

Verwijderd

staat caps lock uit ?
Had je een virus scanner draaien ?

en anders

kom je echt niet achter het wachtwoord, kan je een soort boot cdtje maken wat die sam tabel uitleest en het account van admin blanked,

keertje inloggen zonder wachtwoord,
daarna zou je je wachtwoord opnieuw kunnen instellen.

http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/

down die boot cd, werkt altijd , behalve op 2003.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 12:52 ]

Pagina: 1