Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Probeer eens beter merken traxdata is een slecht merk.
Hoe moet je een dvd testen? www.cdfreaks.com
Op www.cdfreaks.com en www.videohelp.com vind je welke dvd's goede kwaliteit leveren(meestal), dus altijd een aantal testen uit een batch.
Hoe moet je een dvd testen? www.cdfreaks.com
Op www.cdfreaks.com en www.videohelp.com vind je welke dvd's goede kwaliteit leveren(meestal), dus altijd een aantal testen uit een batch.
Mja, de traxdata hebben nooit voor problemen gezorgd. Is er een manier om de brander te testen?
ja maar traxdata heeft geen eigen fabriek dus je kan een slechte batch hebben. Ik heb jaren arita gebruikt met een bepaalde mediacode. nooit een probleem gehad. Tot ik er weer 400 kocht. branden ging prima maar mijn dvd speler kwam niet verder dan disc error. Dus niet eens inlezen.....zelfde schijf, zelfde brander, zelfde speler maar toch een andere kwaliteit. Ben daarna overgestapt op verbatim en geen enkel probleem meer gehadSePtiCTaNk schreef op zondag 21 januari 2007 @ 15:45:
Mja, de traxdata hebben nooit voor problemen gezorgd. Is er een manier om de brander te testen?
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde.
Ik koop denk ik een nieuwe brander. Die dingen zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig. Ik zit alleen nou wat te speuren over welke branders die nu aangeboden worden goed zijn. Zit TOTAAL niet meer in die stof namelijk.
Ik koop denk ik een nieuwe brander. Die dingen zijn toch niet zo duur meer tegenwoordig. Ik zit alleen nou wat te speuren over welke branders die nu aangeboden worden goed zijn. Zit TOTAAL niet meer in die stof namelijk.
Ik moet een dezer dagen toch weer nieuwe DVD's bestellen, ik zal Verbatim eens nemen. Zien wat dat oplevert. Mijn laatste twee gebrande DVD´s bleven echter wel weer tot het einde goed beeld geven. Vreemd!
Pagina: 1