2 DVD Films tot 1 DVD maken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.072 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bob Marley
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-12-2021
Geachte mensen,

Ik heb hier 2 filmen. Het gaat namelijk om Ace Ventura Deel 1 en Deel 2, op 2 afzonderlijke DVD's met menu en extra.

Nu wil ik deze 2 DVD's tot 1 DVD maken.

Ik heb Double Layer brander en Disc's.

Mijn Eindresultaat moet zijn:

1 DVD film, als ik die afspeel krijg ik een menu waar ik kan kiezen welke film ik wil afspelen, nadat ik keuze heb gemaakt, kom ik in de menu terecht van de film zelf en vervolgens de movie of extra's kan afspelen.

Weet iemand hoe ik dit kan creeeren? Met welke programma?
Ik heb DVD Lab Pro 2.24 geleend maar ik begrijp er niks van!

Iemand nog een betere en handige programma waarmee ik me eindresultaat kan bereiken?

Graag ook een handleiding of stappenplan om zoiets te doen met het desbetreffende programma :X

Groet

Bob

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2025
Wow, Wat een toeval 8)
Ik zat vanmorgen met precies het zelfde probleem alleen dan met de films Flodder 1, 2 en 3 op 1 DVD

2 of 3 Films op 1 DVD+R DL lukt bij mij ook wel alleen om de menu's van de DVD te behouden lukt mij dan weer niet :'(

Graag zou ik dit ook willen weten ;)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Zoek op Google: 2 dvd's tot 1 dvd.
Heb je eigenlijk zelf al wel iets gedaan behalve dan dat programma te proberen waar je niets van snapt?
Meervoud van film is trouwens films, niet filmen...*mompelt iets over lagere school

[ Voor 3% gewijzigd door XNightmare op 21-01-2007 01:09 ]

• Bob Marley
XNightmare schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:07:
Zoek op Google: 2 dvd's tot 1 dvd.
Heb je eigenlijk zelf al wel iets gedaan behalve dan dat programma te proberen waar je niets van snapt?
Meervoud van film is trouwens films, niet filmen...*mompelt iets over lagere school
Google geeft geen nuttige informatie.

Alle informatie die Google mij aanbiedt heb ik al geprobeerd. maar zonder resultaat.

Nu zoek ik iemand die ervaring heeft met zoiets en mij kan helpen.

Sorry voor de foutje.. Films >:)

Groet

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Sorry voor het foutje mompelt iets over lagere school... >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:33

sanook

_/-\o_

CLB schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:15:
[...]

Sorry voor het foutje mompelt iets over lagere school... >:)
Hallo, zijn gebruikersnaam is Bob Marley, do I need to say more ? _O-

Modbreak:Het is nu wel genoeg geweest over de taalfouten. Niemand is perfect. Zolang het geen onleesbaar gebrabbel is moet men niet zeuren. Als we hier iedereen op zijn fouten (en dan bedoel ik neit alleen taalfouten) gingen afbranden dan zou het geen leuke boel meer zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door voodooless op 21-01-2007 13:31 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 19:47

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kijk eens of hetgene wat je wil met het programma TMPGenc DVD-Author kan.
Hiermee heb ik een tijdje geleden voor iemand ook 2 films op 1 dvd gezet, maar ik weet niet meer zeker of de originele menu's ook erbij stonden.

Link voor versie 2 of versie 3.

[ Voor 26% gewijzigd door FlipFluitketel op 21-01-2007 10:47 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

www.dvdrhelp.com wil vaak wel hulp bieden. Het is dat je de menus wil bewaren dat maakt het wat lastiger

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:47
Zoekt het progje "DVD2one V2" ;)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Bob Marley schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:11:
[...]

Google geeft geen nuttige informatie.

Alle informatie die Google mij aanbiedt heb ik al geprobeerd. maar zonder resultaat.

Nu zoek ik iemand die ervaring heeft met zoiets en mij kan helpen.

Sorry voor de foutje.. Films >:)

Groet
Kan me niet voorstellen dat je alles al heb geprobeerd wat google je voor schuift. maar goed.

En je hoeft hier niet perfect ABN te praten, maar het moet wel je best doen (en leesbaar zijn voor de andere). Ik ben zelf ligt woordblind, hoop dat de mensen daar rekening mee houden dat de TS daar misschien ook last van heeft. ;)

En net als hier boven al is gezegt kijk eens op dvdhelp of doom9.

• Bob Marley
mad_max234 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:38:
[...]

Kan me niet voorstellen dat je alles al heb geprobeerd wat google je voor schuift. maar goed.

En je hoeft hier niet perfect ABN te praten, maar het moet wel je best doen (en leesbaar zijn voor de andere). Ik ben zelf ligt woordblind, hoop dat de mensen daar rekening mee houden dat de TS daar misschien ook last van heeft. ;)

En net als hier boven al is gezegt kijk eens op dvdhelp of doom9.
Heb ik ook al gedaan..

Mijn vraag staat er niet tussen!

Ik kan me eindresultaat met deze sites niet bereiken..

Ik wil gewoon de menu's van de filmen behouden en nieuwe menu maken..

hirdoor zijn er 2 films op 1 DVD...

Niemandf kent zo een programma??

groet

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Gast lees de tips eens, ik zie al meerdere programma's voorbij komen, waaronder DVD2one waar het makkelijk mee kan. En dat Google je geen oplossing biedt lijkt me dus echt bullshit. Ik vindt zo met Google al meerdere resultaten die redelijk nuttig zijn.

En je taalgebruik is idd zwaar brak + groeten hoeft hier niet, zie de gedragsregels

[ Voor 36% gewijzigd door TommyGun op 21-01-2007 19:24 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

"Ik kan me eindresultaat met deze sites niet bereiken..
ik wil gewoon de menu's van de filmen behouden en nieuwe menu maken.."

Dat kan niet, je kan niet de menu's van 2 VTS'en op 1 DVD gebruiken.
Wat je mogelijkheden zijn:
Indien je een speler hebt welke Mpeg 4 ASP (DivX/XviD) af kan spelen, ze dus in dit formaat converteren.

een tweede optie is, om er mpeg's van te maken. (met TMpeg, CCE)

'Niemandf kent zo een programma??
groet'

groeten is niet nodig, ergens in de FAQ staat dat wij tweakers elkaar altijd de groeten doen
(Zou fijn zijn als je je post nakijkt op grammatica/spellings fouten, er zitten er namelijk wel erg veel in, bvd.)

• Bob Marley
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:28:
"Ik kan me eindresultaat met deze sites niet bereiken..
ik wil gewoon de menu's van de filmen behouden en nieuwe menu maken.."

Dat kan niet, je kan niet de menu's van 2 VTS'en op 1 DVD gebruiken.
Wat je mogelijkheden zijn:
Indien je een speler hebt welke Mpeg 4 ASP (DivX/XviD) af kan spelen, ze dus in dit formaat converteren.

een tweede optie is, om er mpeg's van te maken. (met TMpeg, CCE)

'Niemandf kent zo een programma??
groet'

groeten is niet nodig, ergens in de FAQ staat dat wij tweakers elkaar altijd de groeten doen
(Zou fijn zijn als je je post nakijkt op grammatica/spellings fouten, er zitten er namelijk wel erg veel in, bvd.)
What de :X zeuren jullie met taalfouten..

Een mod heeft al doorgegeven toch.
ik zit niet in de klas ofzo.

Ik vraag naar een programma.

Iedereen heeft wel wat te zeggen maar geen van jullie hebben gecontroleerd of wel de op gegeven programma's wel werken en mijn eindresultaat bereiken.

Lees mijn eindresultaat nog eens maar en ga maar op Google zoeken. Op Google is er GEEN programma en informatie te vinden over een programma die mij, mijn eindresultaat kan bieden.

Waarom dan iedereen een reactie geven 8)7

• OverSoft
  • Laatst online: 17-02 09:42
Dit is niet te doen met 1 programma.
Je zult eerst beide DVD's moeten rippen en je zult de menu's moeten re-authorren.

Dit vergt erg veel werk en is zeker niet een uurtje werk (lees, veel meer).

Daarnaast geef ik iedereen groot gelijk dat ze zeggen: Je taalfouten zijn echt erg...
En ook al zit je niet in de klas, je mag je nog wel enigszins verstaanbaar maken, want kom op zeg:
geen van jullie hebben gecontroleerd of wel de op gegeven programma's wel werken
WAT?!

[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 21-01-2007 20:00 . Reden: Even de 1 verduidelijkt... ]

• Bob Marley
OverSoft schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:58:
Dit is niet te doen met 1 programma.
Je zult eerst beide DVD's moeten rippen en je zult de menu's moeten re-authorren.

Dit vergt erg veel werk en is zeker niet een uurtje werk (lees, veel meer).

Daarnaast geef ik iedereen groot gelijk dat ze zeggen: Je taalfouten zijn echt erg...
En ook al zit je niet in de klas, je mag je nog wel enigszins verstaanbaar maken, want kom op zeg:

[...]

WAT?!
Nou wat ik zeg is, de programma namen die worden opgenoemd in deze topic, heb ik allemaal al gebruikt en geen van deze programma's geven mij datgene wat ik wil bereiken.

Is dat zo moeilijk? 8)7

• OverSoft
  • Laatst online: 17-02 09:42
Bob Marley schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:13:
[...]

Nou wat ik zeg is, de programma namen die worden opgenoemd in deze topic, heb ik allemaal al gebruikt en geen van deze programma's geven mij datgene wat ik wil bereiken.

Is dat zo moeilijk? 8)7
Nou ja, als alle mensen die hier in het topic zitten het niet snappen, en jij bent de enige die het blijkbaar wel weet, dan zegt dat toch wel wat, niet?

Overigens, als je iedereen zo afzeikt, geef ik je een kans van 0% op antwoord van je vragen...

[ Voor 9% gewijzigd door OverSoft op 21-01-2007 20:16 ]

• Bob Marley
Ik heb me antwoord al.

*Topic mag dicht* :*)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doe ns even sociaal en deel je antwoord met je medetweaker :)
Overigens kan wat jij wilt volgens mij ook met Nero 7. Zag de optie vandaag voorbijkomen in het programma. Heb het verder niet getest oid.

• Bob Marley
RoD schreef op zondag 21 januari 2007 @ 20:25:
Doe ns even sociaal en deel je antwoord met je medetweaker :)
Overigens kan wat jij wilt volgens mij ook met Nero 7. Zag de optie vandaag voorbijkomen in het programma. Heb het verder niet getest oid.
Ja, sociaal ben ik :*)

Ik wilde zoiets binnen 1 uur doen, maar dat is niet haalbaar.

Nero Recode kan dit wel doen, je kan apart menu maken en dan 2 DVD's met hun eigen menu op 1 DVD zetten.

Dit duurt ongeveer 3 uur en 48 minuten.

Voor mij te lang, dus ik ga hem gewoon met DVD2one V2 van beide titels, 1 titel (lees als DVD) maken.
Hierna ga ik met de programma DVD Menu Creator of met Nero een eigen hoofdmenu maken en deze in de DVD verwerken en daarna branden.

Enige en beste oplossing ;)

Verwijderd

'bblalabla..

Lees mijn eindresultaat nog eens maar en ga maar op Google zoeken. Op Google is er GEEN programma en informatie te vinden over een programma die mij, mijn eindresultaat kan bieden.'

en

'Enige en beste oplossing'

Veel kijkplezier toegewenst, 2 x DVD9 op DVD5 inclusief gaat er nooit fatsoenlijk uit zien, maar dat wist je natuurlijk al ;)

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Harrie

NederVlaming

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:40:

Veel kijkplezier toegewenst, 2 x DVD9 op DVD5 inclusief gaat er nooit fatsoenlijk uit zien, maar dat wist je natuurlijk al ;)
Daarom dat hij het ook op dual layer media brandt? Ik zou zelf dan wel de extra's en dergelijke weg laten, want 2x DVD9 -> 1x DVD9 is natuurlijk ongeveer dezelfde compressie als 1x DVD9 -> DVD5 en daar laat ik de extra's ook altijd weg.

[ Voor 41% gewijzigd door Harrie op 22-01-2007 11:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 11:40:
'bblalabla..

Lees mijn eindresultaat nog eens maar en ga maar op Google zoeken. Op Google is er GEEN programma en informatie te vinden over een programma die mij, mijn eindresultaat kan bieden.'

en

'Enige en beste oplossing'

Lezen is ook moeilijk; hij wil ze op DVD9 branden.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bob Marley schreef op zondag 21 januari 2007 @ 19:47:
[...]

What de :X zeuren jullie met taalfouten..

Een mod heeft al doorgegeven toch.
ik zit niet in de klas ofzo.

Ik vraag naar een programma.

Iedereen heeft wel wat te zeggen maar geen van jullie hebben gecontroleerd of wel de op gegeven programma's wel werken en mijn eindresultaat bereiken.

Lees mijn eindresultaat nog eens maar en ga maar op Google zoeken. Op Google is er GEEN programma en informatie te vinden over een programma die mij, mijn eindresultaat kan bieden.

Waarom dan iedereen een reactie geven 8)7
Geen van jullie? _O-

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 15:59
DVDRemake is het enige programma die dit op een eenvoudige wijze kan doen.
Tutorial hier
Niet gratis b.t.w.
Succes
Pagina: 1