Ik had een ideetje om op mijn nieuwe desktop geen icoontjes meer te gebruiken, maar gewoon één simpel dockje
. Nog niet zo slecht bedacht totdat ik docks ging uitproberen...
Er is echter één specifieke functie die ik mis, en dat is de Always on bottom functie. Deze zit wel in (bijna) alle docks, maar werkt gewoon niet goed. Als ik dan op Bureaublad weergeven klik (links onderin) dan gaan de docks ook gewoon mee minimaliseren. Dat wil ik dus niet. Overigens wil ik ook geen Always on top of autohide functies gebruiken!
De docks die ik heb uitgeprobeert en resultaten:
al gebeld en hier op GoT al gezocht, maar kon eigenlijk niet veel vinden. Er was één topic over, maar die was van 2005. Dus daarom hier mijn vraag, Is er een dock wat Always on bottom heeft (dus aan de desktop blijft kleven) maar niet geminimaliseerd wordt met Bureaublad weergeven (Show desktop) ?
Alvast bedankt
Er is echter één specifieke functie die ik mis, en dat is de Always on bottom functie. Deze zit wel in (bijna) alle docks, maar werkt gewoon niet goed. Als ik dan op Bureaublad weergeven klik (links onderin) dan gaan de docks ook gewoon mee minimaliseren. Dat wil ik dus niet. Overigens wil ik ook geen Always on top of autohide functies gebruiken!
De docks die ik heb uitgeprobeert en resultaten:
- Rocketdock (1.2.5 en 3.0 beta 7): De functie zit er wel in (always on bottom), maar werkt niet.
- Y'z dock en Mobydock (laatste versies): Functionaliteit zit er niet in (of werkt niet, weet ik zo niet meer
. - Objectdock: De functie zit er wel in, en werkt ook wel MAAR als ik dan een applicatie wil openen op de taakbalk, dan moet ik een keer extra klikken omdat de focus nog op Objectdock staat. Dit vind ik eigenlijk hoogst irritant en mijn tobo lag al bijna buiten na 10min
.
- RK-Launcher: Volgens mij zat hier de functie ook niet in?, of hij gaf weer niet het gewenste resultaat in ieder geval...
Alvast bedankt