Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Mogelijkheid om startpost weer te geven.

Pagina: 1
Acties:

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
De meeste topics bestaan uit meerdere pagina's.
Ik moet dan vrij regelmatig naar de eerste pagina gaan om de startpost te lezen waarover het topic eigenlijk over gaat.
Misschien is het een idee om met een knop de startpost in een nieuw scherm weer te geven?

Als deze functionaliteit er al in zit; waar kan ik hem vinden? :D

Speel ook Balls Connect en Repeat

• ThinkPad
  • Laatst online: 11:50
Met rechtermuisknop op de 1 van "Pagina 1 2 last" en kiezen voor "In nieuw venster openen"
doet precies het zelfde :P

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:09:
Met rechtermuisknop op de 1 van "Pagina 1 2 last" en kiezen voor "In nieuw venster openen"
doet precies het zelfde :P
Dat werkt alleen als je voor de "plain" variant hebt gekozen, in de dropdown werkt het niet.

Voor de TS: je kan dan beter een nieuw venster openen door in het kruimelpad op de laatste link te klikken (al dan niet samen met shift of je middelste muisknop). In dit geval bestaat het pad uit "GoT Index > React Bugs en Featurerequests > [feat]Mogelijkheid om startpost weer te geven."

Het pad staat zowel bovenaan als onderaan de draad, zodat je vaak wel dichtbij de linkjes bent :)

• Onbekend
  • Nu online
Ok, bedankt. Ik denk dat ik gisteren niet zo wakker meer was.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik zie eigenlijk wel nut voor een optie om startpost in een ingeklapt modus bovenaan te pagina te weergeven.

bv:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                                                         knopje voor uitklappen
[--naam TS. ----|-----------------------------------------------------------[ V ]
[--naam user----|-----------------------------------------------------[ knopjes ]
                  tekst van eerste bericht dat normaal boven aan 
                  de pagina staat
[--naam user----|-----------------------------------------------------[ knopjes ]
                  tekst van tweede bericht dat normaal boven aan 
                  de pagina staat
etc....

Neemt nauwelijks ruimte in beslag, behoud het overzicht in de topics en je kan snel de TS inzien voor extra informatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Zerora op 31-01-2007 10:32 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 19:08

DinX

Motormuis

Moesten ze al zoiets implementeren, dan lieft zoals de poster boven me zegt, maar dan enkel de eerste post die zichtbaar kan gemaakt worden. en dan nog liefst standaard dicht.
ander wordt het een beetje irritant in 1 van de 'grote' topics waar je een TS hebt die enorm lang is.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• mithras
  • Niet online
Ik zie nog steeds de toegevoegde waarde niet. Als je een browser hebt die tabbladen ondersteund, open je gewoon het begin van het topic in een nieuw tabblad.

Onderaan en bovenaan elke pagina staat een kruimelpad waar _ook_ een linkje naar de eerste pagina van een topic staat. Die openen in een nieuw tabblad is net zo makkelijk voor de eindgebruiker (in plaats van een blok openklappen een nieuw tabblad openen), en hoeft niet ontwikkeld te worden, want het kan al gewoon. Dus: is het echt toegevoegde waarde :?

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:43

Garyu

WW

Ik zie ook de meerwaarde niet. De TS is zowiezo alleen nuttig in de topics waar ook echt een grote startpost wordt gemaakt, en die lees je één keer door of je opent hem in een nieuwe tab :?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Onbekend
  • Nu online
Ik kwam hierop omdat als ik een reactie intyp in een lang topic, ik de startpost niet gemakkelijk kon terugvinden. Als ik de startpost in een nieuw tabblad open, dan is het erg iritant omdat je steeds moet wisselen.
Aan de andere kant, is dit bij lange startposten, zoals eerder gezegd, niet makkelijk werkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Onbekend op 31-01-2007 18:04 ]

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:43

Garyu

WW

Terwijl je de reactie typt staat de startpost direct onder de reactie die je aan het typen bent :?

(whoops, da's alleen als het topic maar 1 pagina heeft) maar dan nog, je kan toch gewoon pagina 1 in een extra tab openen en wat heen en weer switchen?

[ Voor 46% gewijzigd door Garyu op 31-01-2007 18:10 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• mithras
  • Niet online
... en als je muis te ver weg is: Ctrl + PageUp / PageDown ;)
Pagina: 1