Hallo, op Ebay staan heel veel versterkers van het merk McVoice. En ik vroeg me af of dit een goed merk was, ik had er nl. nog nooit van gehoord en het is vrij onbegend volgens mij. Heeft iemand ervaringen met dit merk?
Het komt op mij over als uiterst goedkope rommel.
Ik heb de apparaten niet gehoord, maar een merk zonder internetsite (ik kon 'm niet vinden) kan echt niet meer anno 2007.
Zelfs alle gangbare chinese merken die op enige kwaliteit mikken hebben een (welliswaar trage en soms simpele) internetpagina.
Het is denk ik zelfs de verzendkosten niet waard.
Ik heb de apparaten niet gehoord, maar een merk zonder internetsite (ik kon 'm niet vinden) kan echt niet meer anno 2007.
Zelfs alle gangbare chinese merken die op enige kwaliteit mikken hebben een (welliswaar trage en soms simpele) internetpagina.
"man is not truly one, but truly two,"
Is het überhaupt het geld waard om een no-name receiver te kopen?mr_petit schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:10:
Het komt op mij over als uiterst goedkope rommel.
Is ebay-merk DK-Digital ook zo'n prutmerk?
Nou, kijk in het chinese hifi draadje.Tha Ra schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 23:13:
[...]
Is het überhaupt het geld waard om een no-name receiver te kopen?
Dat gaat wel meer over versterkers en meer richting high end, maar alle chinese merken zijn hier min of meer no name.
Het aanbod recievers, en met name dolby digital recievers is beperkt (er zijn er een paar, maar incl. shipping niet supergoedkoop).
Wil je goedkoop een goede reciever (DD), koop dan een 2e hands Denon / Harman enz.
Anders een instaper van een normaal merk.
Al die el-cheapo no name karaoke sh#t heeft vaak een heel beperkt rms vermogen. De apparaten wegen dan ook niets (gewicht is vaak kenmerk van een goede voeding)
Dat merk DK digital ziet er wat beter uit, alhoewel ik alleen de dure reciever (avr600) heb bekeken.
Het is maar net hoeveel ze ervoor vragen. Speakers of andere zooi zou ik niet kopen (behalve de dvd spelers, ze zien eruit als doorsnee kruidvat units oid)
[ Voor 14% gewijzigd door mr_petit op 21-01-2007 01:16 ]
"man is not truly one, but truly two,"
Ik zoek eigenlijk alleen een versterker, geen receiver. Dus zonder al die video-aansluitingenmr_petit schreef op zondag 21 januari 2007 @ 01:12:
[...]
Nou, kijk in het chinese hifi draadje.
Dat gaat wel meer over versterkers en meer richting high end, maar alle chinese merken zijn hier min of meer no name.
Het aanbod recievers, en met name dolby digital recievers is beperkt (er zijn er een paar, maar incl. shipping niet supergoedkoop).
Wil je goedkoop een goede reciever (DD), koop dan een 2e hands Denon / Harman enz.
Anders een instaper van een normaal merk.
Al die el-cheapo no name karaoke sh#t heeft vaak een heel beperkt rms vermogen. De apparaten wegen dan ook niets (gewicht is vaak kenmerk van een goede voeding)
Dat merk DK digital ziet er wat beter uit, alhoewel ik alleen de dure reciever (avr600) heb bekeken.
Het is maar net hoeveel ze ervoor vragen. Speakers of andere zooi zou ik niet kopen (behalve de dvd spelers, ze zien eruit als doorsnee kruidvat units oid)
ik zou dan gewoon gaan voor een tweede hands Denon/ Marantz of Yamaha versterker, heb je denk ik langer plezier van.