[iTunes] Coverflow dubbele albumvermeldingen verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 12:51
Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/9324/picture15wn.th.png

Dat is momenteel mijn probleem in iTunes. Ik heb wel heel veel leuk album artwork aan mijn (handmatig geripte) mp3'tjes toegevoegd maar om een of andere reden komen sommige albums een x aantal keer voor in mijn album- of coverflow overzicht. Hoe los ik dit op? Voor zover ik kan zien staat de id3tag (Get Info dingen) overal gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Artiest, genre etc. verschilt. Je kunt dit het makkelijkste gelijktrekken door alle nummers van het album te selecteren en dan met cmd+i voor meerdere items de informatie op te vragen en te wijzigen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:54
Idd, let erop dat je ook het veld album-artist compleet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 10:00
Bij VA albums is het sowieso handig om een album-artiest in te stellen (VA, diverse artiesten, net wat je wilt), maar dit wil ook niet altijd werken, want je dan het beste kunt doen is ze allemaal selecteren en 'verzameling' als 'ja' zetten. Je zult zien dat er dan nog maar 1 afbeelding in je coverflow staat :). Werkt voor zowel iTunes als het aparte CoverFlow programma.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Idd, alle opties hierboven moet je eens doornemen, maar ook sorteren op 'Album op artiest' i.p.v. alleen op 'Album' helpt ook nog. Dit doe je door gewoon nog een keer te klikken op de 'Album'-kolom.