Ik heb een probleem met bestandsnamen in Nero, versie 6.0, waar ik me nu het afgelopen uur aan heb geïrriteerd.
Wanneer ik mijn audiobestanden naar Nero sleep, verandert het programma de bestandsnamen en orde.
Ik krijg het probleem niet verholpen door het veranderen van instellingen. Na lang zoeken op het web en tweakers.net vind ik enkel andere desperate verhalen van medeburners die het ook niet voor elkaar krijgen. In dit topic op een forum van CD Freaks wordt mijn probleem precies verwoord:
My files look like this in the source window:
01 - 10cc - The things we do for love.wav
02 - Status Que - Whatever you want.wav
03 - T-Rex - Get it on.wav
04 - Asia - heat of the moment.wav
05 - Led Zepplin - Stairway to heaven.wav
06 - Eric Clapton - After Midnight.wav
After doing a bulk drag with Nero to the compilation window, they now look like this.
10cc - The things we do for love.wav
Asia - heat of the moment.wav
Eric Clapton - After Midnight.wav
Led Zepplin - Stairway to heaven.wav
Status Que - Whatever you want.wav
T-Rex - Get it on.wav
The track numbers in the file names have been removed and Nero has sorted them in alpha order.
In het forum wordt gelinkt naar het programma Burrrn. Ik heb beta versie 1.14 gedownload en het burnde probleemloos mijn laatste 3 audio cd's. Zowel mijn bestandsnamen als de bestandsorde wordt gerespecteerd.
Toch blijft het irritant dat hiervoor een ander programma moet gebruiken. Weet iemand een oplossing om Nero te laten doen wat ik wil?
Ik krijg het probleem niet verholpen door het veranderen van instellingen. Na lang zoeken op het web en tweakers.net vind ik enkel andere desperate verhalen van medeburners die het ook niet voor elkaar krijgen. In dit topic op een forum van CD Freaks wordt mijn probleem precies verwoord:
My files look like this in the source window:
01 - 10cc - The things we do for love.wav
02 - Status Que - Whatever you want.wav
03 - T-Rex - Get it on.wav
04 - Asia - heat of the moment.wav
05 - Led Zepplin - Stairway to heaven.wav
06 - Eric Clapton - After Midnight.wav
After doing a bulk drag with Nero to the compilation window, they now look like this.
10cc - The things we do for love.wav
Asia - heat of the moment.wav
Eric Clapton - After Midnight.wav
Led Zepplin - Stairway to heaven.wav
Status Que - Whatever you want.wav
T-Rex - Get it on.wav
The track numbers in the file names have been removed and Nero has sorted them in alpha order.
In het forum wordt gelinkt naar het programma Burrrn. Ik heb beta versie 1.14 gedownload en het burnde probleemloos mijn laatste 3 audio cd's. Zowel mijn bestandsnamen als de bestandsorde wordt gerespecteerd.
Toch blijft het irritant dat hiervoor een ander programma moet gebruiken. Weet iemand een oplossing om Nero te laten doen wat ik wil?