ik heb een probleem met mijn pc, hij wil niet aan, maar er is wel stroom. pas alleen als ik de fan monitor niet in de stroomkring heb, en de voedingsstekker erin plug, lukt het me soms om hem aan te krijgen.
In mijn computer zit een Q-tec 650W. Daar op aangesloten zit een moederboard, 2 hd's, 2 dvd branders/lezers, een videokaart, een fan controler met daarop aangesloten 2 80mm ventilatoren, 1 120mm fan, en een 80mm CPU fan, Verder zit er op de voeding nog aangelsoten 2 laserleds, 2x2 neon 10 cm, 1x2 neonverlichting 30 cm, 1x1 neonverlichting 30 cm, 1x knipperled verlichting 30 cm.
Standaard staat de hardware onderstroom, (logish
), maar van de verlichting staat dit alleen standaard aan, 2 laserleds, 1x1 neonverlichting 30 cm, de rest niet, ook als ik de rest inschakel valt hij niet uit.
Kan iemand mij helpen met dit probleem, dat hij niet aan wil slaan als ik op de knop druk?
In mijn computer zit een Q-tec 650W. Daar op aangesloten zit een moederboard, 2 hd's, 2 dvd branders/lezers, een videokaart, een fan controler met daarop aangesloten 2 80mm ventilatoren, 1 120mm fan, en een 80mm CPU fan, Verder zit er op de voeding nog aangelsoten 2 laserleds, 2x2 neon 10 cm, 1x2 neonverlichting 30 cm, 1x1 neonverlichting 30 cm, 1x knipperled verlichting 30 cm.
Standaard staat de hardware onderstroom, (logish
Kan iemand mij helpen met dit probleem, dat hij niet aan wil slaan als ik op de knop druk?