[XP] Vensters niet meer goed op voorgrond

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:29
Ik heb sinds kort een heel raar, maar vooral irritant probleem met Windows XP. Als ik bijvoorbeeld meerdere vensters open heb staan (chatvenster MSN, firefox, WoW) en ik zit gewoon in firefox bijvoorbeeld, en ik wil naar mijn chatvenster. Dan klik je normaal gesproken gewoon op het chatvenster van MSN, en dan komt het vanzelf naar de voorgrond. Echter hoevaak ik nu er ook op klik, het venster verschijnt niet op de voorgrond. Als ik met alt-tab door vensters heen blader, komt het geselecteerde venster echt wel op de voorgrond.
Ik vind dit uitermate irritant, omdat ik nu elke keer alt-tab moet gebruiken.
Waarschijnlijk is de oplossing simpel, maar ik kan hem iig niet vinden.
Alvast bedankt!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:29
/kickje

anyone?

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Is het probleem er altijd al, of nog maar net?
Dan helpt misschien een herinstallatie, verder zou ik het ook niet weten...

[ Voor 34% gewijzigd door Jakkus op 22-01-2007 20:34 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik weet niet of het gerelateerd is, maar soms heb ik bij meerdere vensters dat als ik van een gemaximaliseerd venster naar een wat kleiner scherm ga, bijvoorbeeld mijn media player of een chat scherm, dan verandert het gemaximaliseerde scherm naar een ander venster. Bijvoorbeeld, als ik MPC en Trillian open heb en zit in een gemaximaliseerd scherm van Explorer met daar achter Opera en Newsleecher wil het wel eens gebeuren dat als ik naar MPC ga, explorer verandert naar Opera, verander ik dan naar MPC dan gaat het weer naar Explorer toe. Dat heb ik iig soms. Misschien gebeurt er bij jou wel hetzelfde maar komt het andere scherm keihard op de voorgrond (je FF dus). Een oplossing of oorzaak heb ik niet gevonden, maar het kan bij jou zijn dat WoW in de weg zit.

Commandline FTW