Toon posts:

[IE7] Lege pagina bij 1 specifieke site *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik WinXP Pro (legale versie) en IE7. Ik kan heelrijk surfen over het internet maar er is één pagina die niet wil openen. IE7 lijkt de url te openen maar als links onder het woordje Done verschijnt zie ik een venster zonder inhoud. Het probleem doet zich ook voor met Firefox.
Als ik View Source open zie ik de HTML, Head en Body tags maar er is geen inhoud.
Nogmaals dit komt alleen bij deze ene specifieke pagina voor. De url is :
http://www.globalpensionp...rs/secret/forum/login.php

Wie heeft enig idee wat de oorzaak kan zijn?

Groeten,

Joop.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Did it ever cross your mind that the page might just be empty ?

... MMORPG Addict.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zonder op de URL te klikken ga ik mee met ^^.
Ik heb echter wel geklikt en krijg de pagina in IE7, FF en Opera gewoon in beeld. Ik wordt echter doorgelinkt naar: http://www.globalpensionplan.net/login.php.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 09:17
Doet het keurig in IE6 hoor
>:)
Met inderdaad het resultaat als hierboven vermeld

[ Voor 43% gewijzigd door Ekner op 20-01-2007 19:21 ]

C'est moi.

Verwijderd

hij is niet leeg, het is een inlogpagina.
Waarom jij het niet ziet is mij geheel vaag.
Winxp pro, internet explorer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de website van globalpensionplan open moet ik inloggen. Dat doe ik daarna kom ik op de hoofdpagina. Daar is een navigatiemenu. Onder aan is een link naar het forum. Als ik daar op klik gebeurt er wat ik hierboven beschreven heb. Een lege pagina dus. Dat anderen met die url er wel komen en ik met mijn laptop ook, weet ik. Maar waarom de pagina niet opent in mijn pc thuis snap ik niet. Eerst dacht ik dat het misschien aan de ISP lag maar gisteren ben ik van ISP veranderd (van adsl naar kabel) en met de nieuwe ISP treedt hetzelfde probleem op.

Joop.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 08:43
Hier doet hij het ook wel @ Firefox.

Maar oke, hij werkt niet op jouwn pc. Heb je een andere pc binnen je netwerk? Test het daar eens op, of pak een Linux Live cd, boot daar mee, en kijk eens of je der daar wel mee in komt. Misschien een software fout ofzo?

Specs!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:41
Ander browser geprobeert?
En doe eens CRTL+F5. cash legen cookie's legen.

Verwijderd

Topicstarter
Firefox geeft hetzelfde resultaat en ctr-F5 had ik ook gedaan. Zonder resultaat.

Joop.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:21

Onbekend

...

Ik heb elders op dit forum een paar posts gelezen waarbij een inlog pagina ook niet (goed) werd weergegeven in IE7. Misschien kan je daar even op zoeken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit past beter in Client Software Algemeen, dus WOS -> CSA. Ook pas ik de titel aan, 'Lege pagina' zegt zo weinig over onderwerp en inhoud. Kijk eens wat er gebeurt als je je virusscanner en andere contentscanners (adblocker?) uit zet. Als je de site vertrouwt dan. En als je via proxy werkt: doe het eens zonder.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1