Toon posts:

Problemen aanmelden MSN

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje, ik heb Windows XP SP2 opnieuw geinstaleerd.

Nu heb ik ook MSN geinstaleerd maar ik kan mij niet aanmelden, volgens MSN omdat een firewall het programma geblokeert.

Ik heb alleen de firewall die in Windows XP zit, maar die staat uitgeschakeld.

Raar dus, hoe kan ik dit oplossen?

In de Help functie heb ik het volgende gevonden:
Controleren of Messenger niet wordt geblokkeerd door een firewall
Ga naar de MSN Web Messenger-website om je aan te melden bij MSN Web Messenger.
Klik op MSN Web Messenger starten en meld je aan.
Als je je nu wel kunt aanmelden bij MSN Web Messenger, wordt Messenger mogelijk geblokkeerd door een firewall.
Notitiebriefje

Mogelijk wordt op je computer software of firewallsoftware van andere leveranciers dan Microsoft uitgevoerd, bijvoorbeeld ZoneAlarm, Norton Internet Security of McAfee. Als dat het geval is, controleer je of deze software de werking van Messenger niet blokkeert. Vervolgens probeer je opnieuw of je je kunt aanmelden bij Messenger.
Ik kan mij daar dus wél aanmelden, hoe kan het dan dat ik me niet in het programma zelf kan aanmelden? :X

Ook heb ik het volgende geprobeert:
Klik in het menu Extra op Opties. (Als er boven in het gespreksvenster geen menubalk wordt weergegeven, is het vensterkader misschien verborgen. Klik op in de linkerbovenhoek van het venster of druk op ALT om het te herstellen.)
Klik in het linkervenster op Verbinding.
Klik bij Verbindingsinstellingen op Geavanceerde instellingen.
Klik in het dialoogvenster Instellingen op Testen in het gedeelte HTTP-proxy.
De resultaten worden weergegeven in het dialoogvenster Verbindingstester.
Ik kan volgens MSN wel gewoon via een HTTP verbinding maken met MSN. 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 18:35 ]

• SKbaas
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 08:56
Hee,

ik heb percies hetzelfde probleem gehad.
Als je jezelf aanmeld bij msn geeft hij een foutmelding op.. je kan hierbij kiezen tussen herstellen, sluiten en help.
Klik hier op help. je krijgt dan een aantal mogenlijkheden te zien die je kunt doen om het probleem mogenlijk te verhelpen.

Ik ben gewoon het lijstje afgegaan en na elke stap getest of hij het deed. Het bleek eindelijk te werken na de optie van je tijd en datum instellinge.

ik hoop ook dat het voor jou werkt, veel suc6 ermee. ;)

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoals mijn bovenbuurman ook al zegt ligt het vaak aan de datum/tijd instellingen welke verkeerd staan. :)
Check hierbij ook even of je tijdszone wel op NL staat en niet op iets anders!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic dus eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeker live messenger? Die deed heel kort bij mij, daarna ineens niet meer. Kon niet meer inloggen. Live op andere pc werkte wel weer. op pc 1 dan maar 7.5 geinstalleerd, die werkt zonder troubles.

Geen oplossing gevonden dus

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
elevator schreef op maandag 22 januari 2007 @ 10:52:
Vragen over MSN zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic dus eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
alleen reageerd daar bijna niemand!!! dus ik zou het ook zo doen dan word het tenminsten gereageerd nog!!!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is het opgelost, ik had ook een foutmelding 'Generic Error Win32'.

Op GoT gezocht naar een oplossing, maar niks hielp, Windows opnieuw geinstaleerd en toen werkte alles weer.
Pagina: 1