Toon posts:

Kabeltype?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo
Weet iemand misschien wat voor type aansluiting deze kabel heeft?
Kan het namelijk nergens vinden, het is van een 7 inch auto tft scherm.. maar ik heb er verder niets bij.
Afbeeldingslocatie: http://www.bass-power.nl/foto/kabel.jpg
edit:
verkeerde url was het :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 18:13 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 12:01

IEF

Why so serious?

uhm. geen idee. Je pic doet het namelijk niet :)

Verwijderd

Topicstarter
IEFtm schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:12:
uhm. geen idee. Je pic doet het namelijk niet :)
nu wel :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

Verwijderd

nou nou kalm an zeg ;)

het is de voedingskabel waarschijnlijk, loopt naar een transformator of adapter.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-02 19:03
Is het niet gewoon z'n composite kabeltje die je ook in je videokaart kan stoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:57:
nou nou kalm an zeg ;)

het is de voedingskabel waarschijnlijk, loopt naar een transformator of adapter.
hehe,
nee denk het niet want het is namelijk de enige kabel die eruit komt...

Verwijderd

Topicstarter
Invisible_man schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:03:
Is het niet gewoon z'n composite kabeltje die je ook in je videokaart kan stoppen?
nee die heeft minder van die pinnetjes

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Volgensmij is dat een custom kabel. Door dat kabel loopt stroom, geluid en video. :)

Verwijderd

niels88 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:28:
Volgensmij is dat een custom kabel. Door dat kabel loopt stroom, geluid en video. :)
Behoorlijk domme custom kabel dan. Stroom ac/dc kabels naast een "transport" kabel beeld/kabel zal een leuke zooi aan ruis en andere parasiet vervormingen geven. Daar mag een electrischetijds kabel alleen 90gr tenopzichte van een transport kabel kruizen om de minste interferentie tegeven...

verder voor de rest geeeen idee wat voor aansluiting is. Een oude DIN aansluiting misschien wat door de duitse audio fabrikanten veelal gebruikte voor dat de tulp/cinch kabel van de japaners door kwamen?

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:49:
[...]

Behoorlijk domme custom kabel dan. Stroom ac/dc kabels naast een "transport" kabel beeld/kabel zal een leuke zooi aan ruis en andere parasiet vervormingen geven. Daar mag een electrischetijds kabel alleen 90gr tenopzichte van een transport kabel kruizen om de minste interferentie tegeven...

verder voor de rest geeeen idee wat voor aansluiting is. Een oude DIN aansluiting misschien wat door de duitse audio fabrikanten veelal gebruikte voor dat de tulp/cinch kabel van de japaners door kwamen?
Tsja, low budjet ;)
Ik heb even met mijn telefoon een foto gemaakt van zo'n aansluiting. Dit is dit zo'n budget dvdspeler met 2 losse beeldschermpjes.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/20012007127_resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.klein/20012007128_resize.jpg
Klik
Dus ik denk dat je het beste dat lcd kunt open schroeven en van binnen inspecteren :)

Verwijderd

Topicstarter
niels88 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 22:23:
[...]

Tsja, low budjet ;)
Ik heb even met mijn telefoon een foto gemaakt van zo'n aansluiting. Dit is dit zo'n budget dvdspeler met 2 losse beeldschermpjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik
Dus ik denk dat je het beste dat lcd kunt open schroeven en van binnen inspecteren :)
nee dat is hem ook niet jij heb de een na onderste rij 4 pinnetjes waar ik er 3 heb en boven heb ik er 2 horizontaal en 1 verticaal tevens zijn mijn pinnetjes plat en niet bol... dus is een andere kabel

wat zou ik ermee opschieten als ik hem openschroef?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2007 22:31 ]

• magiel
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
kan je zelf geen foto maken van de aansluiting? dit vergemakkelijkt het zoeken enorm...

Ik wil het er _niet_ over hebben.

Verwijderd

Topicstarter
magiel schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:31:
kan je zelf geen foto maken van de aansluiting? dit vergemakkelijkt het zoeken enorm...
mja maar hij ziet er precies zo uit als getekend rond en op die plekken platte pennetjes die zo staat als er op het plaatje wordt aangegeven.
Pagina: 1