Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6681 kan bepaalde MMS niet openen, 6610 wel?

Pagina: 1
Acties:

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:36
Alright.

Ik heb dus al ruim een jaar een 6681, en die kan geen MMS openen welke afkomstig zijn vanaf een Samsung Ladyphone geval. Ik heb al allerlei dingen geprobeerd, m.b.t. de instellingen maar het werkt niet.

De MMSjes die ik van haar krijg, komen wel binnen als 'MMS', maar bestaan uit 3 tekst-bestanden, waarvan één bestandje de tekst bevat die zij onder de foto zet, één de naam van de afbeelding die ze meestuurde, en één lege.

Nu dacht ik, probeer eens die oude 6610 uit.... en warempel, die ontvangt hem wel fatsoenlijk ? Kan ook de foto openen, etc. Maar ik wil natuurlijk niet dat oude ding in gebruik gaan nemen, toetsen reageren bar slecht etc.

Weet iemand misschien, waar dit door kan komen? Ik heb hier al eens vaker een topic over geopend, maar toen had ik het nog niet met die oude gsm geprobeerd.
Ligt het misschien aan de software van mijn 6681 ? Ik heb in ieder geval de software updates van nokia gedaan, en het beestje is up to date.
En ik kan WEL mmsjes van anderen ontvangen! :?

Mijn dank is groot!