Een goede DVD speler die ondertitels afspeelt?

Pagina: 1
Acties:

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik heb nu een yamada, deze heeft een jaar vrij brak gewrekt en doet nu helemaal niks meer.
Ik wil nu een speler van een goed merk aanschaffen die subs (voor divx en xvid) kan afspelen en een gebruiksvriendelijk menu heeft voor het afspelen van mp3's.

Ik ben van plan om bij media markt te gaan kijken, maar ik plaats eerst even dit bericht hier in de hoop er mensen zijn die mij kunnen helpen een goede keuze te maken.

Verwijderd

philips dvp-5140

Verwijderd

Ik zag in het laatste foldertje van blokker (op de achterkant) een Aristona (=Philips) DVD-speler die ook divx doet. Of ie goed is met ondertitels weet ik niet maar hij is wel cheap € 47,95 :D

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:23
divx speler bij van LG. is tijdje bij mediamarkt in aanbieding geweest, maar ze hebben hem nog steeds staan denk ik. 40 a 50 euro. werkt perfect hier. leest bijna alle coderingen, divx, xvid enz. en pakt automatisch de subtitle bestanden (.srt) erbij. kan ook mp3, jpg en al die andere rotzooi afspelen.

[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 21-01-2007 10:31 ]

Facts don't care about your feelings

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Heb ook die LG (dezelfde denk ik), pakt echt van alles en is vrij goedkoop, heb er zelf 60 euro voor betaald een jaar terug, zag hem nu nog staan bij een plaatselijke electronica "dump" maar wellicht dat de Mediamarkt hem ook nog heeft staan.

Flickr | Lego collectie

• jeanpaul1979
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Hebben jullie een typenummer van de LG? Ik ben niet zo'n fan van phillips, mijn ervaring is dat de lens van philips aparaten niet lang mee gaat.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Welk type LG is dat? Ik heb hier een LG LV9700 waar ik best tevreden mee ben.. alleen speelt hij bepaalde Xvid films niet... :(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Een (tweedehands) Xbox met XBMC erop. Kost ongeveer 70 euro en kan echt ALLES afspelen en nog veel meer. :)

Zie ook: [xbox] Xbox media center - Deel VII

[ Voor 25% gewijzigd door Jk_W op 09-04-2007 14:10 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De duurdere modellen van Panasonic en Pioneer kan ik je aanraden, daar hoor ik veel positiefs over.

Bij de duurdere Panasonics kun je zelf de ondertiteling op een gewenste positie plaatsen.

Tevens zijn er voor de huidige Panasonics erg veel custom firmware`s die zorgen voor heel veel leuke 'dure' functies op het goedkope model ;) (zelfde mobo namelijk, alleen bv geen 5.1 chip)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Irminsul
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
Ik zou ook een Xbox met XBMC aanraden (voor standard definition). Hij speelt divx, xvid, h.264, wmv, eigenlijk álles af. En heeft ook talloze functies voor de ondertitels, groter maken, andere kleur. Goede interface, gebruiksvriendelijk en erg goed beeld.
Voor muziek (speelt ook alle audioformaten, ook flac bijv) kan je mooi playlists maken en het heeft ook een mooie visualisatie als je het afspeelt. Speelt ook bestanden via het netwerk af.
Voor jouw wensen het ideale apparaat.
Pagina: 1